Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan bara hålla med, har liknande modell på mig just nu! Riktigt trevlig är den! Blev nästan sugen på en till (gammal bild på min)dagens tips...
*typ halva priset för en HAQ kontorsdressare, en av mina personliga favoriter. När man väl skrotat original bandet är den ett riktigt litet bandmonster som klär i allt (20mm).Avslutad - Longines Présence 38,5mm Prisbump 27/9
Till salu är en Longines Présence i gott skick. En riktigt trevlig tunn dressare. Inköpt från svensk AD November 2021. Klockan kommer med box + manual + garantikort. Betalning med Swish. Ser helst att man har ett par referenser på forumet. Priset är 3500:- inkl frakt. Prisbump: Nu 3200:- Såld...klocksnack.se
Nice, är det ngt bling ovanför 1 ?Kaliber 39 var Seikos Daini division första kvartsverk som producerades i lite större mängd i början på 70-talet.
Mekaniskt annorlunda än Suwa divisionens verk som är uppbyggda på ett sätt som är standard numer.
Dom här liknar mer ett lågfrekvent stämgaffelverk med en liten arm som trycker på ett steghjul en gång per sekund.
Har även en liten lysdiod som blinkar i takt med sekundvisare vilket gör att verket kräver 2 stycken stora 43 batterier.
Det som är mindre roligt är att det inte finns något batterilucka på baksidan så man måste ur med verket och bort med glaset för att byta batterierna.
Hela kalaset blir hela 16 mm tjockt så den märks när man bär den.
Lysdiod, den som blinkar så fint..Nice, är det ngt bling ovanför 1 ?
Inte en chans att du får borda ett flygplan med den idag!Lysdiod, den som blinkar så fint..
Världsklass,coolare förr, skulle vilja ta en tidskapsel till 70 talet o köpa dinkor…Lysdiod, den som blinkar så fint..
Du hade gjort en väldigt mycket bättre affär om du plockade på dig lite Rolle och AP mög när du är i 70-talet och hälsar på... de där kvartsarna var svindyra dåVärldsklass,coolare förr, skulle vilja ta en tidskapsel till 70 talet o köpa dinkor…
Så är det…….Du hade gjort en väldigt mycket bättre affär om du plockade på dig lite Rolle och AP mög när du är i 70-talet och hälsar på... de där kvartsarna var svindyra då
Nice med perpetual…och tröjmatchning med bandKommer ut ur lådan på tok för sällan
Eller hur!Nice med perpetual…och tröjmatchning med band
Nice, undra om inte blåa snyggast ?Dammade av syskonen
Den är svart men håller med om att den såg blå ut i det ljuset. Min egna favorit är faktiskt full lume, mest för att den är lite olik alla andra klockor jag harNice, undra om inte blåa snyggast ?
Fn , får köpa starkare brillor, nu ser jag..Den är svart men håller med om att den såg blå ut i det ljuset. Min egna favorit är faktiskt full lume, mest för att den är lite olik alla andra klockor jag har
Den där var jag sugen på vid tiden det begav sig men köpte en svart Seamaster istället. Undrar vart alla dom där tog vägen? Seamasters dräller det av men den där dom där VHP modellerna ser man sällan. Skulle jag absolut kunna tänka mig en i fint skick!Tyckte den här var lite kul, 90-tals Longines VHP two-tone med integrerad länk och dessutom servad. Men tyvärr måste man hålla sig lugn med köpandet nu ett tag Kanske nån i tråden som är sugen på lite 90-tals High Accuracy Quartz?
Longines V.H.P perpetual calender conquest
Utropspris: 3800 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-10 17:07:32. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com