Det är nått speciellt med full lume!Den är svart men håller med om att den såg blå ut i det ljuset. Min egna favorit är faktiskt full lume, mest för att den är lite olik alla andra klockor jag har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nått speciellt med full lume!Den är svart men håller med om att den såg blå ut i det ljuset. Min egna favorit är faktiskt full lume, mest för att den är lite olik alla andra klockor jag har
Förstår jag, mkt trevlig!Precis hemkommen från semester och hämtade ut en ny kvartsare för några timmar sedan. Ett fynd från Tradera! Är riktigt nöjd!
Tack @-RI-En ny Aqualand, min första, ascoola ju…
Tack själv! Hoppas du kommer att trivas med den
Den va ju stekhet! Har inte sett den utgåvan förut. Tillverkas den nu eller?En ny Aqualand, min första, ascoola ju…
Jodå, surfa in på Ur o Penn, citizen jp2007-17w promaster aqualandDen va ju stekhet! Har inte sett den utgåvan förut. Tillverkas den nu eller?
Jäklar, den missade jag helt på Tradera. Grattis, ser riktigt bra ut!Precis hemkommen från semester och hämtade ut en ny kvartsare för några timmar sedan. Ett fynd från Tradera! Är riktigt nöjd!
Tackar! Ja, tycker om dessa 90-talare då storlekarna ännu inte svällt upp. Perfekt med 44 L2LJäklar, den missade jag helt på Tradera. Grattis, ser riktigt bra ut!
Grym den där! Vill också ha en pjäs med den boetten.Dagens kvartsdykare, Candino.
Tack! Dom dyker upp med jämna mellanrum oftast här eller eBay. Bara att hugga!Grym den där! Vill också ha en pjäs med den boetten.
Hade samma invändning först, har vant mig en del men tycker att det är konstigt att inte alla klockor för mer än en femhundring har någon form av snabbjustering…En månad med denna och jag har bara en enda invändning och det är avsaknaden av microjustering på länken. Går +-0 sekunder hittils.
Antar att det har att göra med dem vill att de ska se mer "cleant" ut. Eller om det faktiskt sitter stabilare/säkrare med sånt lås utan sprinbar för microjustering och väljer den vägen på vissa dyrare modeller.En månad med denna och jag har bara en enda invändning och det är avsaknaden av microjustering på länken. Går +-0 sekunder hittils.
Bra bild på en lika bra klocka Jag tycker läsbarheten är väldigt bra med de lite titangrå visarna+index, något som fler med ljus tavla skulle kunna ta efter...Trevlig helg!