Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, säkert många som skrivit tidigare… och jag behöver lite plus och minus om jag ska beställa en skön ”klassisk” Momentum ..
The Sea Quartz 30
Såg att de förlängt erbjudandetiden till den 18.e
Så vad tycker ni?? Är den rolig, bra, snygg, prisvärd??
Ok, säkert många som skrivit tidigare… och jag behöver lite plus och minus om jag ska beställa en skön ”klassisk” Momentum ..
The Sea Quartz 30
Såg att de förlängt erbjudandetiden till den 18.e
Så vad tycker ni?? Är den rolig, bra, snygg, prisvärd??
Kommer din då i januari? Nu tror jag man får vänta till maj, men men.. känns som en skön sommarklocka tycker jagJag har också beställt... skönt med en nyproducerad i den boetten. Har haft 2 semi-vintage monnin quartzare och de känns ju så där lagom stabila...
Kul, jag har inte så bra koll på boetten sedan tidigare, så gött med lite erfarenhetJag har beställt en och ser väldigt mycket framemot den. Rolig historia och MRP SA boetten är riktigt skön
Första batchen är slutslut och andra batchen kommer i maj
Kommer din då i januari? Nu tror jag man får vänta till maj, men men.. känns som en skön sommarklocka tycker jag
Fasiken vad den där är bra, står högt på ”villhöver” listanSöndagsklockan SBGN003
PerfektJa... eller början av februari.
Perfekt
Blir nog en beställning innan den 18.e
Fördelen att få den i Maj är ju att då hinner man fixa Hawaiiskjorta, keps, hår på bröstet och leasa en Ferrari en timme.Beställer du nu är det leverans i maj... andra batchen
Det är väl ungefär så lång tid som Magnum Pi hade klockan också För visst hade han den endast i säsong 1 (av 8) ?Fördelen att få den i Maj är ju att då hinner man fixa Hawaiiskjorta, keps, hår på bröstet och leasa en Ferrari en timme.
Det är väl ungefär så lång tid som Magnum Pi hade klockan också För visst hade han den endast i säsong 1 (av 8) ?
1980-90 talet bjöd verkligen på en hel del klockinspiration vill jag minnas, alla Bond Seikos, Miami Vice Ebels, Casio´s osv, helt klart en tidsperiod fylld av kul kvartsklockor man blev inspirerad av
Jag gillar verkligen den där sena ´70 tals Genta designen, men är det verkligen kvartsar´n för de pengarna? *tror det ska stå QUARTZ på tavlan på de...Googlar lite kvartsare, iw1832, halvmille
Riktigt fin färg på den där!Kvällstvätt
100 % correct, kvartsare finns i samma utförande, ref 3003, my bad, ej riktigt lika svindyra, men upp till 6 siffrigt dock…Jag gillar verkligen den där sena ´70 tals Genta designen, men är det verkligen kvartsar´n för de pengarna? *tror det ska stå QUARTZ på tavlan på de...
Tänkte att min skulle fått vila idag men kanske ångrar mig nu när jag ser din!?Tysken får pryda handleden idag
Jag har velat lite fram och tillbaka på min, hade ju ute den på köp & sälj, men drog tillbaka! Var inne på att köpa en lika dan fast vit och automat, men det slutar nog med att denna får stanna!Tänkte att min skulle fått vila idag men kanske ångrar mig nu när jag ser din!?
Jag är ruskigt nöjd med min svarta trots att den initialt låg längst ned på ”vill-ha” listan efter vit och blå. Skulle vilja klämma och känna och jämföra de side-by-side för att se om den svarta är en permanent keeper eller om den på sikt kommer bytas ut mot någon annan färg
Jag har velat lite fram och tillbaka på min, hade ju ute den på köp & sälj, men drog tillbaka! Var inne på att köpa en lika dan fast vit och automat, men det slutar nog med att denna får stanna!