Nice, ser ut o va välbehållen…Vintage quartz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, ser ut o va välbehållen…Vintage quartz
Nice, ser ut o va välbehållen…
Aqua Terra 36mm är mer av en sportklocka och utmärkt till vardags, skulle jag säga. Ett bra val, men knappast nåt du ska spara till speciella tillfällen!Har fastnat för 36 mm Aqua Terra kvartsen. Så otroligt fin och eftersom jag tänkte använda den som dressare och enstaka tillfällen föredrar jag den som quartz.
Ingen härinne som sitter på en som kan tänkas vandra vidare?
Min fru har en 30 mm AT med vit tavla på länk som hon använder överallt. Visst, på nyår så kanske en liten guldare på band passar bättre, men i övrigt så funkar den i trädgården likväl som på kalaset.Aqua Terra 36mm är mer av en sportklocka och utmärkt till vardags, skulle jag säga. Ett bra val, men knappast nåt du ska spara till speciella tillfällen!
Här har du en i Japan: https://www.chrono24.se/omega/107124-omega----150m-25183--ss----id24793666.htmNär jag menar dressare så innebär det för mig middag med tjejen, släktkalas och så vidare
Kommer alltid ligga mer åt det sportiga hållet med både mina klockor och kläder så just därför känns den här, framförallt den silvriga, så klockren.
Men verkar svåra få tag på här
Grattis till er båda!Tysken får börja agerandet som födelsedagsklocka.
Jag har haft ena ögat öppet för den svarta varianten alltför länge men det är som du säger svåra att hitta här. Dyker upp ca en om året på säljavdelningen.När jag menar dressare så innebär det för mig middag med tjejen, släktkalas och så vidare
Kommer alltid ligga mer åt det sportiga hållet med både mina klockor och kläder så just därför känns den här, framförallt den silvriga, så klockren.
Men verkar svåra få tag på här
Omega Polaris
Omega Seamaster "Pre Bond"
Longines VHP
en liten "fuling" får vara med för att den delar länkdesign
100 % correct, kvartsare finns i samma utförande, ref 3003, my bad, ej riktigt lika svindyra, men upp till 6 siffrigt dock…
Grattis, Börjar bli fullt snart i låddan (lådorna) ? Ifs man har aldrig för lite…Trillade in en ny quartz idag.
Tack! Men jag är duktig på att sälja vidare klockor, har faktiskt bara 4 klockor nu, och en till quartzdykare på väg på posten som borde komma på måndag. Men har nog köpt och sålt ett 20-tal utöver det senaste åretGrattis, Börjar bli fullt snart i låddan (lådorna) ? Ifs man har aldrig för lite…
Grattis i efterskottTysken får börja agerandet som födelsedagsklocka.
Grattis, den stilrenaste bland alla pasteller…Grattis i efterskott
Fyllde också i fredags och fick en skojig klocka från sonen som varit i Genève. Hade gått in i Swatchbutiken nere på stan och frågade om de hade några moonswatch inne?
- No monsieur..
Tre minuter senare började det hända något i butiken.
- Monsieur nu har vi fått in några, vill du köpa?
Sen fick han tränga sig fram bland tiotals kineser och knep en Merkurius som jag fick i födelsedagspresent
Bandet är ett skämt men tycker den passar utmärkt på ett grovt canvas från Watchwear.
Håller medGrattis, den stilrenaste bland alla pasteller…
Grattis i efterskott! Och stort grattis till den fina presenten. Själv fick jag en teckning av dottern och en pärlplatta av grabben där jag kan ha kaffekoppen när jag jobbar kan ju inte vara helt säker, men gissar på att din grabb är äldre än minGrattis i efterskott
Fyllde också i fredags och fick en skojig klocka från sonen som varit i Genève. Hade gått in i Swatchbutiken nere på stan och frågade om de hade några moonswatch inne?
- No monsieur..
Tre minuter senare började det hända något i butiken.
- Monsieur nu har vi fått in några, vill du köpa?
Sen fick han tränga sig fram bland tiotals kineser och knep en Merkurius som jag fick i födelsedagspresent
Bandet är ett skämt men tycker den passar utmärkt på ett grovt canvas från Watchwear.