Titan är skönt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt cool. Ångrar att jag inte högg en av de som såldes här. Hur är kvalitetskänslan hos de där jämfört med tex CWC?
CWC klart bättre när det kommer till kvalitetskänslan. Tycker Seaquartzen är väl värd varenda krona även till listpris, men hade jag betalat CWC-pris hade jag nog blivit lite besviken. Inte lika bra lume, absolut inte samma tryck i vridringen, och finishen är inte riktigt lika vass, om man t ex jämför med en Matte Top RN-dykare.Sjukt cool. Ångrar att jag inte högg en av de som såldes här. Hur är kvalitetskänslan hos de där jämfört med tex CWC?
Helt rätt, det ska ju vara en ROLIG hobby det här med klockorMan kan ju säga vad man vill om den här klockan rörande pris och det sättet den distribueras på….
MEN jag gillar den! Bort med den synnerligen obekväma originalremmen, och dit med REM’s ”Moon DNA” blev ju inte så tossigt
Jättefin! Jag är stort fan av Magnum, P.I. och har hela serien på blu-ray."Magnum P.I." trillade ned i Posten idag.
Öppnar en ny pre-order på Tisdag med leverans i December. Annars får man sitta och vänta på att en blir till salu här på KS.Jättefin! Jag är stort fan av Magnum, P.I. och har hela serien på blu-ray.
Har du några tips om hur man kan köpa klockan? Jag ser att Momentum har sålt slut. Finns det nåon handlare i EU?
Man får som oftast vad man betalar för.CWC klart bättre när det kommer till kvalitetskänslan. Tycker Seaquartzen är väl värd varenda krona även till listpris, men hade jag betalat CWC-pris hade jag nog blivit lite besviken. Inte lika bra lume, absolut inte samma tryck i vridringen, och finishen är inte riktigt lika vass, om man t ex jämför med en Matte Top RN-dykare.
Med det sagt är jag sjukt nöjd! Denna känns lite mer lekfull än en RN, och jag gillar att kunna slänga på ett tropic, då jag hatar att bada med tygband
Momentum gillade mina bilder på Instagram och ska skicka över en länk, men även den nya svarta varianten! Skulle skickats i veckan, men ett fabriksfel på tavlan gjorde att alla tavlor måste göras om, och leverans av hela batchen är försenad en 4-5 veckor tyvärr. Ska bli spännande att se dock!
Tror du är person nummer 4 att ställa dig på köMan får som oftast vad man betalar för.
Dina snygga foton säljer ju klockor åt dem, så kul att de uppmärksammade dig! Hojta när du har tröttnat på den.
Anade nästan det. Alla vet att de inte blir så långvariga hos dig..Tror du är person nummer 4 att ställa dig på kö
Hade kännt mig kränkt om jag hade haft sämre självinsiktAnade nästan det. Alla vet att de inte blir så långvariga hos dig..
Den där klockan är riktigt fin! Kikade många gånger när det kom en annon här på KS på en, men blev inte av denna gång… Ha en grym söndagSöndagens tidvisare
Nu är vi båda ny-synkde i höstvädret Hundpromenad i vindstilla mulen morgon är riktigt rofyllt, avslutar med kaffekopp nr.2 Önskar tråden en fin söndagsmorgon
Själv är jag så anal att jag alltid ställer även sekunden Inte bara vid DST, utan varje gång jag ser en avvikelse justerar jag. Tur att majoriteten av mitt stall är HAQ, RC och GPSPå söndag är det dax att ställa om den här trots att den bara ligger drygt +1 sekund sedan förra omställningen. Tur den har snabbis för att hoppa framåt/bakåt en timme. Tror jag skippar sekunden den här gången.
Är det min gamla mon tro? Den har så många fina designdetaljer den modellen, dessutom gör den sig lika bra på läder som på länkAlltså jävlar
Är det min gamla mon tro? Den har så många fina designdetaljer den modellen, dessutom gör den sig lika bra på läder som på länk
Täckt visarcentrum, index bredvid datumfönstret, den härligt crème färgade tavlan, sluttande index, kurvade visare över index, det kupade glaset, den rundade boetten, den följsamma länken. Vad tänkte jag egentligen då jag släppte den? Antagligen Citizens mest designade modell någonsin...Ja det är det! Jag är helt blown away