Riktigt snygg! Ogillar 99% av helsvarta klockor, men den här var grym. Tar denna framför en swatch speedy varje dag.Kvarts och plast. Sitter riktigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg! Ogillar 99% av helsvarta klockor, men den här var grym. Tar denna framför en swatch speedy varje dag.Kvarts och plast. Sitter riktigt bra!
Har militärklockor i både quartz och automatisk, men quartzen "just makes sense".
[CWC Diver]
Roligt! Bra tider nu med små modeller. Måste hitta en butik och prova….Vadan detta? PRX 25? Nåt för @martaSM30, månne?
Search Results Page | Tissot® Sweden
Discover here all the models matching your search | Free delivery for orders over 950kr.www.tissotwatches.com
Har militärklockor i både quartz och automatisk, men quartzen "just makes sense".
[CWC Diver]
Kan bara hålla med
I all sin enkelhet gillar jag Suunto core, lite lagom retro
Ska skrida till verketKänns som att det blir en all Quartz dag idag. Den här favoriten får stryka på foten till förmån för en äldre Protrek då hjuskifte på familjens fordonspark står på schemat. Om tiden räcker till så blir det nog även skifte av batterier på en bunt vintagequartzare åxå. Återkommer med uppdatering om så blir fallet.
Grymt trevlig den där, sugen på att testa en jag också!
Mer nytt på kvarts fronten, fantastiskt fin kronograf från Bulgari, tidigare ägt panda versionen men den vita har en speciell popp.
- Kör den Fidel Castro style mellan postombudet, via puben till hemmet
Det tycker jag verkligen du ska göra, snart för jag tror dessa snart gör samma resa som Cartier de senaste årenGrymt trevlig den där, sugen på att testa en jag också!