Tack, jag fick tyvärr inte till någon bild på innan länken åkte av.Superfin! Har du bild med länk på också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, jag fick tyvärr inte till någon bild på innan länken åkte av.Superfin! Har du bild med länk på också?
Då får det bli lite googlande, kul modell som jag har missatTack, jag fick tyvärr inte till någon bild på innan länken åkte av.
Reverso, Tank och Santos DumontTror att en quartz kan vara på tapeten igen, men funderar på utan sekundvisare då. Har ni några favoriter? Cartier Santos Dumont exempelvis. Cheers!
Du menar att den går ”precis”Kör med denna ikväll, går exakt plus minus 0 sista månaden
Jag har en analog Ronex som ser ut så här inuti.Du som brukar ta isär klockor… vad skulle du säga det är för drivlinor i dessa gamla Svenska godingar?
Det här blev tydligen årets julklocka. På handleden i hela tre dagar i sträck, något av ett rekord för mig. Otroligt bekväm.
-9 och polarvit tavla
Auf, vilken fredag!
Själv kände jag för champagne idag
På andra handleden sitter en nyinkommen gammalquartz, snart entré i tråden * tease *
Yes Sir! Sitter som ett smäck, men funderar på att byta ut den.Nice! 35mm versionen?
Riktigt fin! Den här har vissa likheter med din men är inte lika charmig.Ny gammelquartz in!
Liten Nilax med ESA i en MRP.SA boett. 70/80-tal, nyservad från DrKlocka.
Mycket jag gillar med denna rackaren, en sak är det typsnittet på ”Quartz” på tavlan
Snudd på perfekt i min bok
Väldoftande kvarts trippel