dzlDave
Silver
wow den va stilig, du har säkert nämnt det innan men kan du hjälpa mig vilken ref/modell denna är?
Med en tavla som skimrar ikapp med morgonsolen, och dessutom äter den till frukost Soldrift när det är som bäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
wow den va stilig, du har säkert nämnt det innan men kan du hjälpa mig vilken ref/modell denna är?
Med en tavla som skimrar ikapp med morgonsolen, och dessutom äter den till frukost Soldrift när det är som bäst
Aha, ja det fanns visst en jäkla massa varianter numera såg jag. Om den här varianten släpps blir det nog svårt att inte impulsköpa för mig även om den blir automat only.Det finns redan idag som automat med 18k och priset är satt därefter. Det känns lite långsökt att man skulle släppa en så pass dyr quartz men det är inte helt omöjligt att det kommer någon enklare variant med guldfärgat material.
Tissot PRX Powermatic 80 Edelstahl & 18K Goldlünette | Modell T9314074129100 | Tissot® Deutschland
Entdecken Sie die Tissot PRX Powermatic 80 Edelstahl & 18K Goldlünette | Modell T9314074129100 | 40-42mm | Brown Zifferblatt | Kostenlose Lieferung und Retoure. Internationale Garantie.www.tissotwatches.com
Nu missar jag säkert nåt uppenbart, men varför får den inte vara med? ...och länk till tråden jag hittar ingen?Hallo tråden, tänkte lägga in denna bild på nystartade evighetskalender tråden, men skulle väl reta livet ur den tråden …
Njae, ”avdelning bara automatare räknas”..Nu missar jag säkert nåt uppenbart, men varför får den inte vara med? ...och länk till tråden jag hittar ingen?
Ahh, det var så enkelt.Njae, ”avdelning bara automatare räknas”..
Ja, de är pålitliga. Paketen skickades tidigare med EMS (postpaket express) men nu för tiden verkar de bara använda DHL p.g.a. COVID-19, borde röra sig om ca en veckas leveranstid och kom ihåg att 25% moms tillkommer på priset.Funderar på en Chronomaster.
Någon som har handlat av
Sakurawatches?
Kan man tryggt slå till om
man finner den modell man
letat efter?
/P
Instämmer med @HSK i att dom är pålitliga Jag har anlitat dom ett par gånger utan bekymmerFunderar på en Chronomaster.
Någon som har handlat av
Sakurawatches?
letat efter?
/P
Kan bara hålla med, kommer bli kanon i den storleken.Det vore ju fantastiskt! 40mm är på tok för stort för modellen, men den är ruskigt fin och hade det inte varit för storleken hade jag huggit med en gång.
35mm är rätt perfekt för en klocka med integrerad länk.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Zimbabwean_dollarTänker att det här kanske intresserar någon.
Var hittade du denna?Tänker att det här kanske intresserar någon.
Inte så jäkla dum egentligen. Finns den i fler färger?Tissot har dock en liten dykare på 36mm släppt för de som vill ha en mindre storlek
tror inte detInte så jäkla dum egentligen. Finns den i fler färger?
Något som är fake med den, modellen finns inte på andra språk, inklusive den Schweiziska sidan
Nix men har handlat av Hachimura o det funkade finfint.Funderar på en Chronomaster.
Någon som har handlat av
Sakurawatches?
letat efter?
/P
Miss av Tissot?Något som är fake med den, modellen finns inte på andra språk, inklusive den Schweiziska sidan
Men det var kul ändå
Tänker att det här kanske intresserar någon.
Något som är fake med den, modellen finns inte på andra språk, inklusive den Schweiziska sidan
Men det var kul ändå
Ja den var riktigt snygg den med. Vilken ångest det blir att välja... synd att dom andra 35mm inte hade samma "sidobild" att jämföra med.Grön 40mm är också ny. Gillar nog isblå eller grön 35mm bäst.
Håller med! Gillar även silvertavlan med gulddetaljer. Om detta stämmer så blir det beslutsångest!Grön 40mm är också ny. Gillar nog isblå eller grön 35mm bäst.
Hoppet är det sista som överger osv... men hur troligt är det att varken den Engelska, Tyska, Schweiziska och Svenska (de jag testat) har missats medans es-mx (är det Mexico?) är kosher?Miss av Tissot?
Finns nytt i 40 också
Ja, det är Mexico. Kan det inte snarare vara så att de råkat släppa infon för tidigt där? Alternativt att det är en medveten läcka för att skapa lite hype - är ju inte ett dugg ovanligt i såna fall.Hoppet är det sista som överger osv... men hur troligt är det att varken den Engelska, Tyska, Schweiziska och Svenska (de jag testat) har missats medans es-mx (är det Mexico?) är kosher?
Den isblåa i 35 hade varit skoj att testa helt klartTänker att det här kanske intresserar någon.
Testa att maila Tissot och fråga?Ja, det är Mexico. Kan det inte snarare vara så att de råkat släppa infon för tidigt där? Alternativt att det är en medveten läcka för att skapa lite hype - är ju inte ett dugg ovanligt i såna fall.
Hur som, hur skulle det kunna vara fejk, tänker du? Någon med för lite ett göra på kontoret?