Förjävla fin den där.Dagsfärsk
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förjävla fin den där.Dagsfärsk
Var beställde du detta?Snart redo för sommar #rubberB
Deras hemsida skulle jag tro.Var beställde du detta?
Det kunde vara kul att ha ett RB att skifta med ibland. Jag har en SD4000 (116600).
Var beställde du detta?
Det kunde vara kul att ha ett RB att skifta med ibland. Jag har en SD4000 (116600).
Busenkelt att byta själv, bara så du vet till nästa gångDirekt via deras hemsida, snabbt o bra. Nymans styr länkbytet, ska hämta upp den på måndag. Sen e det sommar
Snygg. Sverigeköpt? Tyngden jft med äldre sd?Några snabba skott på nyförvärvet, Sea-Dweller 126600.
Köpte den hos Rob E. Kommer mer bilder och recension framöver. Känns klart lättare och smidigare på armen än min Deep-Sea i alla fall.Snygg. Sverigeköpt? Tyngden jft med äldre sd?
Se där ja...inte dumt!Några snabba skott på nyförvärvet, Sea-Dweller 126600.
Snygg, var och klämde på den idag.Några snabba skott på nyförvärvet, Sea-Dweller 126600.
Ligger den på 100k?
På 16,5cm handled. Den är ju inte direkt liten.
Säger inte emot vad gäller klockan och min handled.Den är för stor på denna bilden, tycker jag.
Med det sagt gillar jag proportioner på klockan. Bra gjort, Rolex.
Säger inte emot vad gäller klockan och min handled.
På 16,5cm handled. Den är ju inte direkt liten.
Stor men funkar!På 16,5cm handled. Den är ju inte direkt liten.
Kollade priser på 116600 på c24, galna prisökningar. Inte ovanligt runt 120-130 (från tidigare 70-80). Om trend fortsätter är 116600 dyrare än 126600 snart
Jag tycker det ser bra ut! Den breda bezeln tar ner storleken. Gillar bubblan! Snygg och praktisk, börjar med stigande ålder (läsglasögon) sakna en sådan på min 16600.På 16,5cm handled. Den är ju inte direkt liten.
Såna priser på 116600 är wishful thinking. 126600 kostar väl 102 tusen, eller? Den är ingen poppis just nu antar jag.
1260000 inte poppis?Såna priser på 116600 är wishful thinking. 126600 kostar väl 102 tusen, eller? Den är ingen poppis just nu antar jag.
Kollade priser på 116600 på c24, galna prisökningar. Inte ovanligt runt 120-130 (från tidigare 70-80). Om trend fortsätter är 116600 dyrare än 126600 snart