niclashill
Silver
Haha. Jag ska berätta allt för dig. Så att du vet. Det är ju så viktigt för dig.Akta så era keramiska dwellers inte går sönder när de ligger i sina boxar. Tänk vad ni hade kunnat få om ni hade sålt dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Jag ska berätta allt för dig. Så att du vet. Det är ju så viktigt för dig.Akta så era keramiska dwellers inte går sönder när de ligger i sina boxar. Tänk vad ni hade kunnat få om ni hade sålt dem
Varför blir du så provocerad att vissa har ett annat synsätt på hur och under vilka förutsättningar de vill använda sina saker än vad du uppenbarligen har?Det här jävla forumet.
Ni köper en stålrolex som ni vill bära. Sedan går modellen ur produktion, och ni hjälper till att hypa upp den.
Sen vågar ni inte bära skiten, för att den "blivit för värdefull".
16600, 1990, 93260 oysterlänk, say no more
Min är en L serie, (1990) när slutade man tillverka 16600?16600 fanns både som m-serie och sista v-serien. Ganska få v-serier tillverkade.
Veeeery gooodEn riktig SD! Min M-serie säger hej!
Mkr bra, hur känns den?
V-serien var sist. Så 2009-ish.Min är en L serie, (1990) när slutade man tillverka 16600?
Ref 16600 togs ur produktion sent 2008, samtidigt som v-serien introducerades, så inte så många v-serier såldes.Min är en L serie, (1990) när slutade man tillverka 16600?
Vad har hänt? 116600 går ju 6 sekunder före 16600. Illa!
Välkommen!Första posten i denna tråd
Nja det blir lite för mycket tycker jag. Gillar inte stilen på bandet och absolut inte vitt. Men bra klocka annars.Vad tycker ni? Funkar denna combo?
Tyvärr inte.Vad tycker ni? Funkar denna combo?
Tycker denna känns vassare, själv lite sugen på den, (lånad bild)Vad tycker ni? Funkar denna combo?
Tycker nog att vitt Rubber B passar bättre mot den helsvarta tavlan men det är vad du tycker som räknas!Vad tycker ni? Funkar denna combo?
Kan inte se några konstigheter men är långt ifrån någon expert.