Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bär man upp den är den stenhård, på mig ser det bara fjantigt utHar precis köpt en deep-sea d-blue, vilken klocka! Hade en Daytona innan men den blev för liten för mina handleder. Har hört ett rykte om att d-blue kommer att sluta tillverkas under nästa år, någon som hört något liknande?
ande?
Härliga bilder! Får man fråga vad din handled mäter?
Tack.Härliga bilder! Får man fråga vad din handled mäter?
Tycker det ser bra ut! Ja har samma o kör en Panna Arktos 19 mm högTack.
Ca 18,5 (således för små för deepsea)
Har du provat den?Hej
Har sneglat på denna sea-dwellern, aldrig haft en sådan! Är det en hyfsad deal? polerad?
Jag har lite svårt att avgöra så om någon har tid och lust att spana in länken och kommentera så skulle jag vara mycket tacksam!
http://www.uretvintage.se/rolex-sea-dweller-pv-300137.html
Vänligen
BasOmega
Har du provat den?
Den är stoooor.
Ligger väl någon här på ks på sälj. Kika på den
Har du provat den?
Den är stoooor.
Kollade igenom bilderna på min mobil och jag tycker den ser bra ut. Lite skitig, men det ser ut som om den skulle kunna tvättas ren. Sen ser det ut att vara ett mystiskt skav på boettlocket vid det ingraverade "Rolex" men det är väl inte hela världen. Går den bra och är juste i verkligheten så är det ett bra pris från en handlare. Men jag säger som Compiss - du borde nog prova en ifall du inte gjort det.Hej
Har sneglat på denna sea-dwellern, aldrig haft en sådan! Är det en hyfsad deal? polerad?
Jag har lite svårt att avgöra så om någon har tid och lust att spana in länken och kommentera så skulle jag vara mycket tacksam!
http://www.uretvintage.se/rolex-sea-dweller-pv-300137.html
Vänligen
BasOmega
Är du i sthlm ngn gång ordnar vi det.Ingen i Malmö med omnejd som äger en SD 43mm? Skulle jättegärna vilja prova en. Bergströms verkar aldrig ha en inne. Bjuder givetvis på öl/fika.
Schysst! Blir eventuellt STHLM någon gång i höst så då hörs viÄr du i sthlm ngn gång ordnar vi det.
Grattis! Köpte du den på Uret? Tyckte priset var i överkant för en 2008.Då var klockan äntligen hemma!
Stooor, precis som jag ville ha den
Grattis! Köpte du den på Uret? Tyckte priset var i överkant för en 2008.
EDIT: Tar tillbaka det där om priset efter en snabb koll på 2008-or på C24.
Det låter ju toppen! Kul för dig!Tack
Tänkte precis svara på ditt inlägg
Den var smutsig på bilderna från Uret, såg ut som skav på baksidan, det vara bara smuts.
Putsade bort allt och den är enligt mig i mycket gott skick. Priset var jag faktiskt nöjd med, fick prutat ner den till 73k då annonsen låg på 75,5k!
6 månader garanti från Uret känns också okej
Det låter ju toppen! Kul för dig!
Då var det som jag skrev att den var skitig då. Fint att det gick att få den ren!
Säljer man begagnade klockor som företag borde man ha en rutin för att göra rent dem innan försäljning.Tack så mycket
Ja det var det verkligen! Den var fläckfri på baksidan
Dåligt att dom inte tvätta rent den innan försäljning bara, hade det varit skav/repor så hade jag skickat tillbaka den! Sjukt nöjd!