Vad avses? rätt prissatt eller original eller skicket... Förstår inte frågan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad avses? rätt prissatt eller original eller skicket... Förstår inte frågan?
Förstår man inte frågan är det inte lättVad avses? rätt prissatt eller original eller skicket... Förstår inte frågan?
Tycker den ser bra ut, reservation för blocketbilder. Är den servad av AD med papper så är priset bra. Vet inte hur mycket du prövat referensen men den är en rejäl pjäs speciellt på höjden. Se till att du är bekväm med höjden...
Suveränt! Har den svarta och är riktigt sugen på ett vitt Rubber B, men det var jävligt fint på DeepBlue ocksåVad tycker ni? Funkar denna combo?
Mailat alla Rolex återförsäljare I Sverige och ställt mig i kö till nya SD men verkar vara lång kö.. Mailade Nymans och har för mig de skrev att det beräknas vara fem års väntetid på klockan..... Vägrar köpa klockan över AD-listpris.
Han skrev att de räknar med att få in 3 klockor per år och det var femton personer som hade ställt sig i kö så därav fem års kö. Men får hoppas att det går fortareFem år känns extremt pessimistiskt, hade det varit så hade klockorna sålts med daytona-påslag på C24, och det gör de inte nu (de billigasta ligger syd om 110K).
Som sagt, detta kan förändras fort när klockorna nu börjar välla in, som här -> https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=553283
Han skrev att de räknar med att få in 3 klockor per år och det var femton personer som hade ställt sig i kö så därav fem års kö. Men får hoppas att det går fortare
Ja. Hypen lär väl dö ut efter ett tag (hoppas jag)OK, I see, logiskt (i korta perspektivet)
Men om pristrenden neråt håller i sig kommer snart begpriserna på C24 bli lägre än MSRP, så det kan ju också vara en lösning.
Good luck (jag är också på jakt, har inte riktigt bestämt mig för strategi än)
Hej på er
För referens.
Klockan listar cirka JPY 1 200 000 här i Japan men de tre första jag sett hos en gråhandlare kostade JPY 1 770 000 dvs cirka SEK 150 000.
Står själv på listan hos en finsk AD men inte hört ett ljud...
Må gott.
///Eerik
Finns ju en här på Köp och Sälj!Någon som har en dssd och är i flippartagen.. pma.
Fantastiskt fin klocka du sitter på.
Har haft min SD4000 ett par år nu, och har inte tröttnat än!
Oavsett vad som finns i klocklådan, är det en som används ojämförligt mest!
Var inget jag gick i gång på tyvärr. Tycker den är för stor, ogillar bubblan. Kan köpa den röda texten.Dwellervänner - någon som kan dela med sig av intryck av 126600? Hur känns storleken, tyngden, utseendet när du haft den på armen?
Intressant. Men matta tavlan är underbar, no? Och bredare länken? Hur var tyngden - märkbart tyngre än 116600?Var inget jag gick i gång på tyvärr. Tycker den är för stor, ogillar bubblan. Kan köpa den röda texten.
Med andra ord så skulle Rolex väntat två år med att lansera 116600 och satt röd text på den så hade de en perfekt jubileumsklocka
Intressant. Men matta tavlan är underbar, no? Och bredare länken? Hur var tyngden - märkbart tyngre än 116600?
Matt tavla är alltid mysigtIntressant. Men matta tavlan är underbar, no? Och bredare länken? Hur var tyngden - märkbart tyngre än 116600?
Jisses va ugly... Skickar befrielse pm till dig..Var inget jag gick i gång på tyvärr. Tycker den är för stor, ogillar bubblan. Kan köpa den röda texten.
Med andra ord så skulle Rolex väntat två år med att lansera 116600 och satt röd text på den så hade de en perfekt jubileumsklocka