Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppemot tre år enl nymans men det kan förändras, right @Nymans Ur 1851 ?Hur lång tid kan man förvänta sig innan man får vantarana på en rolex 126600, om man för tillfället inte står i någon kö?
3 år...Uppemot tre år enl nymans men det kan förändras, right @Nymans Ur 1851 ?
Nice! Grattis
Äntligen fick jag tag i en!!! Sjukt nöjd Finns Rubber B till dessa än?
Har testat och gillar dom inte lika myclet som rubber bNågon som testat Everest straps på sin Deepsea?
Finns i blått och svart också!
Får nog bli ett vitt RubberB till sommaren!Ganska tyst i denna tråden så här bidrar jag med min skönhet
Länk Black & white
RubberB är riktigt bra! Synd hade velat testa de Orangea bandet till sommaren!Har testat och gillar dom inte lika myclet som rubber b
Får nog bli ett vitt RubberB till sommaren!
Kolla andra handlare utomlands, mycket möjligt att det går betydligt fortare än i Sverige.Hur lång tid kan man förvänta sig innan man får vantarana på en rolex 126600, om man för tillfället inte står i någon kö?
Det har du rätt i, klickade aldrig på den aktuella klockan, utan såg bara att den fanns på hemsidan. Kommer under 2018Verkar dock inte finnas Rubber B till 126600 än.
Snyggt!
RubberB som många andra, ett helt nytt uttryck på klockan och vikten halverades. Känns som en ny klocka!
Vet att de är grymma. Har ett svart på min DSSD och hade tidigare ett vitt på gamla PannanÄr riktigt nöjd med det vita! Sitter hur bra som helst och riktigt snyggt
Inte sugen på att sälja den till mig ellerRef 16600 togs ur produktion sent 2008, samtidigt som v-serien introducerades, så inte så många v-serier såldes.
Min 16600 köpte jag oktober 2008 när det blev officiellt att den tagits ur produktion.
Den där säljer jag inte i första tagetInte sugen på att sälja den till mig eller
Förstår exakt vad du menar kände likadant !Slängde på länken istället för Rubber B & insåg faaan va jag saknat länken. Rolle e helt klart bäst på länk