Jonaz
Guld
Här kommer några bilder som jag tycker blev bra på min. Med och utan gummi. Gummit är helrätt på sommaren.
Vad är det för bandverktyg???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer några bilder som jag tycker blev bra på min. Med och utan gummi. Gummit är helrätt på sommaren.
Vad är det för bandverktyg???
Har inte varit aktiv på ett bra tag. Kul att läsa genom tråden där flera blivit nojjiga efter 116600 gått ur produktion och tror att den är så värdefull.. En jävla stålrolex i keramik är ”Jaahha... somna om..”
Köpte min 116600 splitterny en varm sommar dag 2015 på Rob E. Jag ville helt enkelt ha en vardagsklocka som är tålig utav helvete, som kan vara med på allt utan att oroa sig. Man vill inte köra t.ex snöskoter med en bruntavlad redsub eller gilt tavlad 5512.
Sedan dess har den suttit min handled i princip 24h varje dag. Blev bara så.
Nu efter 2,5 år ser den ganska begagnat ut och vacker insliten med dings här och dit. Helt naturligt. Den har varit med om en hel del. Ibland skrattar jag när jag ser en ding, och minns hur den kom till. Ifjol kraschade jag med endurohojen och stiftet till armbandet gick av, och klockan hittades 5min senare 10 meter bort. Måste erkänna att jag blev lätt förtvivlad de fem första minuterna.. Minne för livet.
Den är en sjuk underbar och tråkig vardagsklocka, och ska fortsätta mina äventyrer med den! Nog snackat.
Bjuder på lite bilder på skönheten
Länk för att beställa?
Nummer på verktyget?EBay är nog ett säkert tips
Länk för att beställa?
6825
Jag köpte på https://m.cousinsuk.com/
£125. Ingen extra moms/tull etc från England.Va gick den på med moms?
Ja. Den passar. Jag köpte lite extra stift. Två av dom var lite för stora så jag slipade dom lätt med smärjelduk. Man ska köpa dom som heter ”fine”(PF)Passar den alla sportrolex-bandstift?
Ja. Den passar. Jag köpte lite extra stift. Två av dom var lite för stora så jag slipade dom lätt med smärjelduk. Man ska köpa dom som heter ”fine”
Japp. Går att köpa extra löst vilket jag rekommenderar. Att ha några i reserv.Du menar spetsarna till verktyget?
Tackar för hjälpen, blir en beställning när jag kommer hem om nån timmaJapp. Går att köpa extra löst vilket jag rekommenderar. Att ha några i reserv.
Men vad ser ni för charm i den?
Jag kan ofta förstå vad andra ser i en klocka, även om jag själv inte passar i den.
Men deepsean för mig är en vulgär oattraktiv klocka. Men söker på allvar ett vettigt svar
Du skulle kunna läsa denna tråden. Och är den vulgär och oattraktiv för dig tror jag inte att våra argument övertygar. Vi enas om att vi tycker olika.
Håller med dig till viss del.Jag vill börja med att va tydlig med att jag INTE dömer någon eller försöka prata illa om Deepsea.
Jag kan ofta förstå vad andra ser i en klocka, även om jag själv inte passar i den.
Men deepsean för mig är en vulgär oattraktiv klocka. Men söker på allvar ett vettigt svar
Håller med dig till viss del.
Klockan är stor, verkligen.
För stora handleder är den grym, annars inte. Mina mäter 20cm. Men det är ju upp till var och en. Klockan i sig är grym! Kan man bära upp den? Det är väl upp till var och en.
Nej min personliga smak skulle troligtvis inte förändras. Men jag är nyfiken på vad andra ser i klockan. Mao vad gör det till en köpvärd klocka för er?
Mjo, men allt är ju högst subjektivt. Jag personligen gillar ur runt 39-40 mmJa det är inte Seadwellerns design jag syftar på. Tycker den är galet fin. Det är just den enorma storleken på Deepsean som får mig att häpna
Mjo, men allt är ju högst subjektivt. Jag personligen gillar ur runt 39-40 mm
Skulle nog säga helheten, gillar dipsy, men den är inte för alla.Fast det är ju inte diametern som gör Deepsean så stor. Submariner är 40mm och AP är 41mm (Ro chrono)
Höjden på boetten jag syftade på
Jag vill börja med att va tydlig med att jag INTE dömer någon eller försöka prata illa om Deepsea.
Adhd Very mutchVa faaan, Deepsea sparkar ju rumpa m övriga Rollar. Den e teknisk brilliant & överlägsen (närmare 4000 m liksom), otroligt hög byggkvalité o finish, stabil som en pansarvagn, har bra proportioner, är relativt ovanlig & grym på handleden. MEN bör tilläggas att jag gillar stort, skulle aldrig sporta en DJ eller andra ”bebis-klockor”... Jag tycker den varken e för stor el. för hög. För mig e Deepsea den perfekta Rollen och en keeper men jag har full förståelse & respekt för alla som inte delar min uppfattning och tur e väl det för shit va trist om alla hade samma smak liksom....
Adhd Very mutch