• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Rolex Sea-Dweller och Deepsea tråden

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Nu är jag med i gänget igen.
Uthämtad idag :)

8178BDBF-D038-4743-BEF5-82E5A2970C06.jpeg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hur sitter SD43’an på armen?
Är den välbalanserad eller känns den toptung och lite klumpig?
Hade varit trevligt att hänga en på armen innan man köper.
 

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Var sugen på att trycka på "anmäl" knappen, då min svenska avundsjuka skriker!!! :)
Vill ha en också... Pengarna är där men klockan är så tråkig att få tag på. :(

Ja det är tråkigt att det är sådan väntetid :(
Jag hade kanske lite tur. Efter att jag stått i kön någon månad så frågade jag hur det såg ut och då sa dom tidigast nästa sommar

:eek:
 

mglaum

Panerai
Om man vill ha en sådan, vad ska man söka efter? Är det bara specifika årsmodeller/referenser som har matt tavla? Matta tavlor håller längre.
Jag är inte på något sätt expert men jag trodde att alla 116600 hade matt tavla, det vill säga det finns inga "MK-X". Jag har också en från 2015, ser likadan ut.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jag är inte på något sätt expert men jag trodde att alla 116600 hade matt tavla, det vill säga det finns inga "MK-X". Jag har också en från 2015, ser likadan ut.
Tack, jag har börjat snegla mot en 116600. Jag tröttnar snabbt på blanka tavlor så jag blev osäker på om det fanns både matt och blank.
 
Topp