Acefrehley
Basic
Snyggt#örebro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt#örebro
Grattis!Nu är jag med i gänget igen.
Uthämtad idag
Thanks!Grattis!
Hur sitter SD43’an på armen?
Är den välbalanserad eller känns den toptung och lite klumpig?
Hade varit trevligt att hänga en på armen innan man köper.
Tycker den gör sig bra på 18,5 cm handled.
Rolex brukar bara ha AR på datumbubblan.Stilig! Är det nån antireflex på glaset?
Stilig! Är det nån antireflex på glaset?
Stämmer.Rolex brukar bara ha AR på datumbubblan.
Perfekt med skinkbezel!
Var sugen på att trycka på "anmäl" knappen, då min svenska avundsjuka skriker!!!
Vill ha en också... Pengarna är där men klockan är så tråkig att få tag på.
Ja det är tråkigt att det är sådan väntetid
Jag hade kanske lite tur. Efter att jag stått i kön någon månad så frågade jag hur det såg ut och då sa dom tidigast nästa sommar
Gillar verkligen den matta tavlan som går i aningen brunt
Tror det är 15. Minns inte riktigt. Kan kollaVilken årgång har du på den?
Om man vill ha en sådan, vad ska man söka efter? Är det bara specifika årsmodeller/referenser som har matt tavla? Matta tavlor håller längre.Gillar verkligen den matta tavlan som går i aningen brunt
Jag är inte på något sätt expert men jag trodde att alla 116600 hade matt tavla, det vill säga det finns inga "MK-X". Jag har också en från 2015, ser likadan ut.Om man vill ha en sådan, vad ska man söka efter? Är det bara specifika årsmodeller/referenser som har matt tavla? Matta tavlor håller längre.
Tror det är 15. Minns inte riktigt. Kan kolla
Tack, jag har börjat snegla mot en 116600. Jag tröttnar snabbt på blanka tavlor så jag blev osäker på om det fanns både matt och blank.Jag är inte på något sätt expert men jag trodde att alla 116600 hade matt tavla, det vill säga det finns inga "MK-X". Jag har också en från 2015, ser likadan ut.
Kul, grattis! Roligt klockaLade precis beställning på en 16600 från mitt födelseår 1996 med Swiss - T<25 urtavla. Nu är man himla glad!
Bilder kommer om en vecka!