Bas
Diamant
Tackar så sjukt bra, konstigt att den togs bort!Så lite så
Grattis till en av Rolex bästa!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar så sjukt bra, konstigt att den togs bort!Så lite så
Grattis till en av Rolex bästa!!!
Försvann inte 116600 Basel 2017 samtidigt som 126600 presenterades? Jag kan ha fel men är ganska säkerDe introducerades Basel 2014 och försvann Basel 2016 och ersattes sedan av 126600
Har också för mig att det var så det låg till. Jag köpte en 116600 (begagnad) i jaunari 2017 och då fanns de fortfarande att köpa nya. Sen kom 126600 och ersatte den.Försvann inte 116600 Basel 2017 samtidigt som 126600 presenterades? Jag kan ha fel men är ganska säker
Alltså Sd4k är utan konkurrens den bästa allroundrollen genom tiderna.
?nevermind
Nyförvärvet! Var sugen på en 116600 men med senaste tidens makalösa prisuppgång var jag tveksam. Sprang istället på föregångaren i fint skick och fullset så då var det bara att slå till! Sitter riktigt bra på armen och iom att luggarna är tunnare så passar ju faktiskt andra kläder än bara länk och gummi.
Haha, finns mycket som passar denna!Bär min på svart läder ibland, djäkligt nice. Trots alla förbudsivrare...
Stiligt!Nyförvärvet! Var sugen på en 116600 men med senaste tidens makalösa prisuppgång var jag tveksam. Sprang istället på föregångaren i fint skick och fullset så då var det bara att slå till! Sitter riktigt bra på armen och iom att luggarna är tunnare så passar ju faktiskt andra kläder än bara länk och gummi.
Tvärtom. Nu har du en klocka som inte tillverkas längre. Behåll den och njutSka man slänga sin "gamla" DSSD nu eller vad säger ni? Hade på känn att de skulle göra något med modellserien i och med 10-års jubileum + att de lanserade ny 43 mm Sea-Dweller förra året som måste ha kanibaliserat rejält på ha begäret för en traditionell DSSD. Min gissning innan Basel 2018 hade varit att svarta modellen iallafall skulle ryka helt och hållet och att den blå skulle kunna vara kvar som någon form av konceptklocka för att symbolisera Rolex's "technical achievements". Men jag hade feeeeeel.
Ska man slänga sin "gamla" DSSD nu eller vad säger ni? Hade på känn att de skulle göra något med modellserien i och med 10-års jubileum + att de lanserade ny 43 mm Sea-Dweller förra året som måste ha kanibaliserat rejält på ha begäret för en traditionell DSSD. Min gissning innan Basel 2018 hade varit att svarta modellen iallafall skulle ryka helt och hållet och att den blå skulle kunna vara kvar som någon form av konceptklocka för att symbolisera Rolex's "technical achievements". Men jag hade feeeeeel.
Man får köpa den med och fundera vilken som sitter bäst för att sedan behålla bäggeTvärtom. Nu har du en klocka som inte tillverkas längre. Behåll den och njut
Hur funkar det här? Hamnar du automatiskt i kö på den nya modellen eller annulleras kötiden om modellen utgår?
Kanske är olika hos olika ADs men jag skulle bli mycket förvånad om det startades en ny kö utan att de som redan stod i kö tillfrågades först.Hur funkar det här? Hamnar du automatiskt i kö på den nya modellen eller annulleras kötiden om modellen utgår?
Snyggt! GrattisHär är lite bilder också funderar på om det blåsvarta Natot jag hade hemma kan passa?
Ja du har nog rätt, ska väl prova iaf, väntar på rubberb bandet som är under leverans.Snyggt! Grattis
Tror dock klockan blir extremt topptung med Nato!
RubberB är däremot hur grymt som helst
Kan bara håll med dig!Här är lite bilder också funderar på om det blåsvarta Natot jag hade hemma kan passa?
Måste nog vara en slump att Titanic ligger på 3800 meters djup och att den där går ner till 3900 meter.Här är lite bilder också funderar på om det blåsvarta Natot jag hade hemma kan passa?