Min 16600 ligger och vilar på The Watch Stand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länge sen jag såg en sån vacker bild! Vart har du köpt hållaren?Min 16600 ligger och vilar på The Watch Stand
Länge sen jag såg en sån vacker bild! Vart har du köpt hållaren?
Så imponerande! Jag vill gärna köpa enTack! Hållaren har jag och en vän utvecklat. Vi kommer börja sälja den snart
Så imponerande! Jag vill gärna köpa en
jag med! pris?Jag med!
Jag med!
jag med! pris?
Lägg till mig till intressenterna!Kul att höra! Jag återkommer om ett par veckor
YesLägg till mig till intressenterna!
Riktigt fin!Tack! Hållaren har jag och en vän utvecklat. Vi kommer börja sälja den snart
Bästa klockan!Så otroligt bra!
Japp hämtade den idag! Sitter riktigt bra på armen!Bästa klockan!
Så du har fått tag i en då - kul!
Så otroligt bra!
Samma!
Jag testade SD43 samtidigt men den kändes lite för topptung annars en sjukt bra klocka, har haft deepsea innan men då var jag ute efter ett monster och det var jag inte denna gångenFan vad nice! Funderar faktiskt på den där eller en SD43
Svårt att inte gilla det som händer i denna fina tavla!
Har ägnat åtskilliga timmar av att titta, läsa och lyssna på allt som hade med denna klocka att göra. Att sedan stå på kö och slutligen få hämta ut en aldels egen var en obeskrivbar känsla
Jag testade SD43 samtidigt men den kändes lite för topptung annars en sjukt bra klocka, har haft deepsea innan men då var jag ute efter ett monster och det var jag inte denna gången
Oavsett så kommer du bli grymt nöjd!
De tillverkades bara ca 2 år och under första året är tavlorna något mer mattaOm man vill ha en sådan, vad ska man söka efter? Är det bara specifika årsmodeller/referenser som har matt tavla? Matta tavlor håller längre.
Angående tillverkningen av 116600 under ca 2 år, kollade mycket på C24 innan jag slog till och där kunde man söka efter 116600 från 2014-2017, alltså 4 årgångar, är dom bara uttagna senare?De tillverkades bara ca 2 år och under första året är tavlorna något mer matta
De introducerades Basel 2014 och försvann Basel 2016 och ersattes sedan av 126600Angående tillverkningen av 116600 under ca 2 år, kollade mycket på C24 innan jag slog till och där kunde man söka efter 116600 från 2014-2017, alltså 4 årgångar, är dom bara uttagna senare?
Jag har ingen aning utan blev lite nyfiken bara
Okej då hänger jag med! TackDe introducerades Basel 2014 och försvann Basel 2016 och ersattes sedan av 126600
Så lite såOkej då hänger jag med! Tack