davestoni
Silver
Den svarta är också uppdaterad med nya 3235 urverket.Är det bara Blue som e uppdaterad el gäller det även Black Deepsea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den svarta är också uppdaterad med nya 3235 urverket.Är det bara Blue som e uppdaterad el gäller det även Black Deepsea?
Tönt, tror du det här är instagram?
Ska byta till RubberB gummi på min deepsea, har slarvat bort mitt bandbytarverktyg (som ända inte va ngt bra) är det ngn som har tips på ett riktigt bra verktyg som man kan beställa?
Vad är nytt förövrigt? Har läst om en bredare länk bland annat.Den svarta är också uppdaterad med nya 3235 urverket.
Bredare länk precis som du säger och även något slimmare lugs vilket ska ge ett mer balanserat utseende.Vad är nytt förövrigt? Har läst om en bredare länk bland annat.
Beställde direkt från Everest via deras hemsida. Osäker på om det finns någon annan åf? Alt är Rubber b. Skillnaden mellan Everest o Rubber är att den första är aningen tunnare/smalare som länken. Rubber är bredare. Men annars väldigt liknande tycker jag. Postat en vild tidigare i denna tråd där du kan se skillnaden.Någon som har bra inköpsställe för gummiband till 16600? Hittat något som heter Everest bands för 200 - 250 $ men tar gärna emot tips.
Trevlig helg!
Beställde direkt från Everest via deras hemsida. Osäker på om det finns någon annan åf? Alt är Rubber b. Skillnaden mellan Everest o Rubber är att den första är aningen tunnare/smalare som länken. Rubber är bredare. Men annars väldigt liknande tycker jag. Postat en vild tidigare i denna tråd där du kan se skillnaden.
Känd servicehistorik?Har en seadweller från 94 i fint skick. Finns inte papper eller rätt box. Men intyg från jälmers ur i Borås . Vad är rimligt att begära för en sådan?
Det är ju = känd servicehistorik.Nej, bara den senaste gjord av mig.
Som everydaywatch blir det i så fall 16600, trots att 116600 är ett fantastiskt bygge så är den lite för ”stel”Om du var tvungen att välja mellan 116600 och 16600, vilken blir det?
Som everydaywatch blir det i så fall 16600, trots att 116600 är ett fantastiskt bygge så är den lite för ”stel”
Hej alla klocksnackare!
I jakten på en sportrolex så har jag klämt på bland annat submariner, gmt, datejust men tyckt att dessa modeller ser aningen små ut på min 19 cm handled.
Därav är sd 43 en het kandidat för mig. Har scrollat igenom tråden och sd43 tilltalar mig mer än en submariner, gmt.
Av er som köpt sd43 via svensk AD, behövs det att man har köpt något innan av AD för att ens kunna få köpa en eftertraktad sportrolex som exempelvis en sd43?
Förstår att marknaden ser ut som den gör idag vilket kan göra det svårt om inte omöjligt för en förstagångsköpare att få tag på eftertraktad modell. Personligen så har jag ingen större lust att köpa nånting hos en AD bara för att skapa en slags inköpshistorik för att ens kunna ha möjligheten att köpa en eftertraktad modell.