Skiftar lite beroende på ljusetPerfekt grå ton i insertet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skiftar lite beroende på ljusetPerfekt grå ton i insertet!
G.r.y.m tavla! Helt perfekt patina!!!!!!Skiftar lite beroende på ljuset
Nu äntligen!Sök dig till någon annan än AD, kanske till och med någon smed av något slag? Känns ju lite löjligt att inte kunna lösa en ny nit.
Grymt !
Nu äntligen!
Klockan har varit hos Peter på Rob E och fått en ny nit. Inga problem och supertrevlig urmakare som dessutom tipsade om urmakarkurser för hobbynördar i Motala. Nu är detta fel tråd men hissar gärna Rob E precis som många andra gjort.
Välkommen!Ny tråd för mig att hänga i då denna hittade till mig idag. Hej gott folk!
Fan vad vajert!Ny tråd för mig att hänga i då denna hittade till mig idag. Hej gott folk!
Fan vad vajert!
Verkligen, går man tillbaka till sub efter detta? Den ser ju otroligt fin ut, lite NOS-känsla.. ingen gulnad tavla trots tritium.Haha tackar. En trevlig modell måste jag säga och kanske något underskattad?
Verkligen, går man tillbaka till sub efter detta? Den ser ju otroligt fin ut, lite NOS-känsla.. ingen gulnad tavla trots tritium.
Använd på årliga gåsmiddagen men inget mer typ, riktigt fin ! Här kommer min, tyvärr på läder idag så den får stanna hemma då jag åker och badar.Den är faktiskt väldigt väl hållen för en snart 20 år gammal klocka. Född 1999. Använd som finklocka av första ägaren
Använd på årliga gåsmiddagen men inget mer typ, riktigt fin ! Här kommer min, tyvärr på läder idag så den får stanna hemma då jag åker och badar.
Framförallt verkar den opolerad, L-serie från 1989/90 jo tack, lyfter upp bandet en del, synd att inte fler har måtten 20-16.Snyggt, såg inte allt för härjad ut den där heller
Stiligt med R spänne på lädret!
Denna har vilat i Winder nån vecka men idag fick den ta över handleden från Hulken.
Mycket trevlig klocka, det måste vara bland det bästa Rolex gjort om jag får vara lite partisk...
Everest ellerLite blått tema säg
Med 99,9% säkerhet: Ja.Everest eller
Med 99,9% säkerhet: Ja.
Rubber B går ut över luggarna.
I know, har ett sånt på armen as we speak
Japp, såhär ser RubberB ut...
Så vansinnigt bekvämt om man jämför med länken.I know, har ett sånt på armen as we speak
Så vansinnigt bekvämt om man jämför med länken.
Kanske ska beställa ett kör ni med clasp eller utan?I know, har ett sånt på armen as we speak
Kanske ska beställa ett kör ni med clasp eller utan?
Utan.Kanske ska beställa ett kör ni med clasp eller utan?
Ja precis, EverestEverest eller