Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En del har gnällt på datumbubblan men de som äger den verkar överlag väldigt nöjda. Ett bra alternativ om man tycker att 126660 är för stor.nån som har något NEGATIVT att säga om nya SD 126600? Jag tycker formatet verkar optimalt och är beredd att prova en...
nån som har något NEGATIVT att säga om nya SD 126600? Jag tycker formatet verkar optimalt och är beredd att prova en...
då återstår frågan är 126600 värt +110 KSEK (beggad, 1 år gammal, fullset, mint)?En del har gnällt på datumbubblan men de som äger den verkar överlag väldigt nöjda. Ett bra alternativ om man tycker att 126660 är för stor.
Låter som ett helt okej pris om man kollar de som säljs på C24 där priserna för begagnade börjar strax norr om 110K.då återstår frågan är 126600 värt +110 KSEK (beggad, 1 år gammal, fullset, mint)?
Br beaterMin sd4000
nån som har något NEGATIVT att säga om nya SD 126600? Jag tycker formatet verkar optimalt och är beredd att prova en...
trevligt, ägde en sådan tidiare som jag ångrade jag sålde. Optimal storlek och utformning och du frågar mig,...16600 serie A (1999)
Där trivs den!Min sd4000
Mycket vacker!16600 serie A (1999)
Det är bara skugga som täcker en del av timvisarenMycket vacker!
Men vad har hänt med timvisaren? Fotot som spelar mig ett spratt?
Ja, så måste det vara men det såg lite konstigt utDet är bara skugga som täcker en del av timvisaren
Båda kan väl inte vara optimala?trevligt, ägde en sådan tidiare som jag ångrade jag sålde. Optimal storlek och utformning och du frågar mig,...
Fotot som luras...Mycket vacker!
Men vad har hänt med timvisaren? Fotot som spelar mig ett spratt?
good spottet @Compiss. Jag delar dock upp i nya och vintage. Måste jag välja en är 16600/16660 optimal utformning, medan 126600 bäst tekniskt (verk, PR etc).Båda kan väl inte vara optimala?
Jag tycker att 126600 är för stor och anser att man inte skall ha bubbla på SD
bubblan kan man alltid tvista om, för stor tycker iaf jag inte är något problem, på SDDS var det mest höjden(tjockleken) jag störde mig på och den är ändå +1mm (44) mot 126600.ans 43mm.Båda kan väl inte vara optimala?
Jag tycker att 126600 är för stor och anser att man inte skall ha bubbla på SD
Spännande! Chrono24?Jaha då är man snart sd-ägare. Blev en 16600. I vanlig ordning så köper jag en klocka som jag aldrig sett eller pillat på. Litar självklart på de goda vitsorden från denna tråd
Kämpa fedex kämpa
Drog ett byte mot min Hublot på watchfinders.Spännande! Chrono24?
Värderar de inbyten bra?Drog ett byte mot min Hublot på watchfinders.
Årets foto!Min sd4000
Vet inte hur mkt pund vs kronor spelar in o sådär men fick 66500 för Hubben som jag köpt på forumet för samma men servat. LW erbjöd 45. Dock köper jag lws argument om svårsålt i Sverige med just Hublot.Värderar de inbyten bra?
Aldrig varit in och kikat där förrän nu, hur uppfattar du priserna? Känns något dyrt av de jag hann kika på.Drog ett byte mot min Hublot på watchfinders.