Aldrig varit in och kikat där förrän nu, hur uppfattar du priserna? Känns något dyrt av de jag hann kika på.
Alla sidor likt watchfinders är väl ganska dyrt känns det som... dem vill väl göra vinst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig varit in och kikat där förrän nu, hur uppfattar du priserna? Känns något dyrt av de jag hann kika på.
Jo det är sant, kan nog hitta lite billigare på c24 men är inte samma villkor och heller kanske inte lika fina objekt.Alla sidor likt watchfinders är väl ganska dyrt känns det som... dem vill väl göra vinst
Jo det är sant, kan nog hitta lite billigare på c24 men är inte samma villkor och heller kanske inte lika fina objekt.
Det är dyrt. Köpte min Panerai från watchfinders som låg hyffsat i pris. Det gick att pruta typ 100 pund.Aldrig varit in och kikat där förrän nu, hur uppfattar du priserna? Känns något dyrt av de jag hann kika på.
Ja vid en bytesaffär kan jag tänka mig att det går att göra en bättre deal. Bra service gör ju mycket också, kan vara värt en extra peng.Det är dyrt. Köpte min Panerai från watchfinders som låg hyffsat i pris. Det gick att pruta typ 100 pund.
Fick ett skambud när jag skulle sälja min Tudor, efter jag påtalat hur mycket de skulle sälja den för och att jag upplevde deras bud som pantbanksmässigt så kom de upp rejält.
Jag anser att de absolut kan vara värt att ha som alternativ för en "svårsåld" klocka eller för att undersöka om man kan göra en hyffsad affär vid inbyte. Snabba svar och bra service.
Skickade försäkrat via DHL. Så försäkringskostnaden tillkommer ju också utöver frakten.
SD 2018
Inga problem, sorry för Panna i denna trådSläng up en jämförelsebild med din panna om det går
En Paneristi ber aldrig om ursäkt!Inga problem, sorry för Panna i denna tråd
Inga problem, sorry för Panna i denna tråd
Amen nuråär lug till lug större på pannan? eller blir man lite lurad då sd sitter på länk?
Amen nurå
Var så artigSnyggt! Tackar!
Magisk! Riktig keeperklocka, storleken lär du vänja dig med rätt fort.. ser ut att sitta braFick just besök av fedex. Första intryck av 16600: hjälp vad liten den är. Skadad av mina stora-oversized modeller. "är den äkta-nojan" kom också som ett brev på posten.
Nu har jag dock lite mer ro. Tanken är ju att det ska vara döds-keeper-beater
Fick just besök av fedex. Första intryck av 16600: hjälp vad liten den är. Skadad av mina stora-oversized modeller. "är den äkta-nojan" kom också som ett brev på posten.
Nu har jag dock lite mer ro. Tanken är ju att det ska vara döds-keeper-beater
Snyggt! Vad är det för ref?Äntligen en SD igen, en “quick and dirty bild” från bilen....
Snyggt! Vad är det för ref?
Korrekt!1665 ser det ut som, med tanke på urtavlan. På den senare trippel 6:an så står det 4000ft=1220m istället för 2000ft=610m som det gör på denna.
Mycket trevlig klocka med andra ord .
Den är faktiskt väldigt väl hållen för en snart 20 år gammal klocka. Född 1999. Använd som finklocka av första ägaren
Sök på företaget här på KS och bilda dig en uppfattning om dem.Behöver input av er mer inbitna dwellers, denna har dykt upp titt som tätt när jag surfat blocket: https://mobil.blocket.se/annons/alvsborg/rolex_sea_dweller_16600_40mm/79321693
Dåligt prissatt? Polerad? Eller är äldre dwellers tröga och sälja?
Gillar ju sd för att bubblan är obefintlig.
Ha en trevlig helg!
Sök på företaget här på KS och bilda dig en uppfattning om dem.