Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är en 116600. Blir lite bling med den keramiska ringen. Härlig storlek, glad för att den är 40mm och inte störreÄr det där 116600? Så oerhört elegant.
Hur känner ni som har haft en deepsea länge, tröttnar ni på den? Jag velar mellan en sådan och en submariner.
F*n vad fin den är!Ett inlägg i djävulens tecken...
När man gjort inlägg nr 666 , the number of the beast. Så är ett inlägg med en 116660 tämligen givet.
Trevlig söndag!
Den är verkligen fin!F*n vad fin den är!
Nej, det ser du på prickarna runt.Är det samma insert på keramiska SD och 116610ln?
Nope.Är det samma insert på keramiska SD och 116610ln?
Är det samma insert på keramiska SD och 116610ln?
Det har varit lite diskussioner om det tidigare. Finns åtminstone två marks mig veterligen varav en är matt.Hej,
Är tavlan matt på 116600?
Ja. Semimatt.Hej,
Är tavlan matt på 116600?
Första modellen hade mer matt tavla (ser lite brun ut)
Andra hade mer glansig
Borde vara tritium tror jag men beror väl iofs på när den är uttagen här kommer min swiss only från 1990.Är inte denna lite svajigt daterad?
Swiss only dial från 1996?
https://www.uretvintage.se/rolex-sea-dweller-pv-316814.html