Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns säkert någon som har satt på ett plexi med datumbubbla på denfinns sea dweller double red med förstoringsglas?
Swiss only
Jag har nog burit min på gummi mer än vad den fått klä sig i oysterlänk. Hirsch pure 20-16 med stålspänneNågon som provat gummi till 16600? hade varit kul med någon variationsmöjlighet..
https://deployant.com/rolex_deep_sea_special/Vad är detta? Någon som kan ge lite back story? Det ska röra sig om en deep sea special
Funkar kanon!Någon som provat gummi till 16600? hade varit kul med någon variationsmöjlighet..
Toppen! Vad kör man för spänne på den?
Toppen! Vad kör man för spänne på den?
Jaha! det var intressant!
En så kallad Sub-dräpare
Sea-dweller men om du kan bära en DSSD så är den ett självklart val för migGMT Pepsi eller SD?!
SD om du frågar mig . Eller helst en av varjeGMT Pepsi eller SD?!
Tycker SD passar till många tillfällen och är skön att bära pga boettens höjd men med en gammal pepsi har du ju förmågan att kunna variera länk samt insert vilket gör den bra att äga om man inte har så många andra klockor att varva med.GMT Pepsi eller SD?!
Vilken gillar du bäst?Min tredje SD. Första var Deepsea andra var 116600 och nu 16600 otroligt grymma klockor!