Bas
Diamant
Det står helt klart mellan 116600 och 16600Vilken gillar du bäst?
Svårt val mellan dessa två. Men eftersom 16600 är billigare så får det bli den lite spontant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står helt klart mellan 116600 och 16600Vilken gillar du bäst?
Min tredje SD. Första var Deepsea andra var 116600 och nu 16600 otroligt grymma klockor!
Underbart!Heeeeej,
En nygammal bekanting visar upp sin nya ägar-arm!
Så levde lyckliga i alla sina dagar...
Grattis! Mycket fin Dweller. Snyggt med bubbla och röd text.Så har man blivit med Seadweller
Blev inspirerad av dinGrattis! Mycket fin Dweller. Snyggt med bubbla och röd text.
Wow!Julmys med saffransgula index.
Vilken skiftning på färgen vad gäller tavlans index, är det fotot/vinkeln/ljuset som luras?Julmys med saffransgula index.
Nej, den är lite ojämn (syns mer på bilden än i verkligheten dock). Gillar’t!Vilken skiftning på färgen vad gäller tavlans index, är det fotot/vinkeln/ljuset som luras?
Grym!!Så har man blivit med Seadweller
Stadig hand
Du vet att GTGn har fokus på JLCStadig hand
Får man se den om några dagar?
Jag ser att det fortfarande är julafton hos digVåga vägra
Hela mitt liv är en julaftonJag ser att det fortfarande är julafton hos dig
Pengar, pengar, pengarvad säger ni, kommer 116600 fortsätta öka i värde och att man ska försöka knipa en nu? Eller gå för en 126600?
Har en deepsea sen tidigare
vad säger ni, kommer 116600 fortsätta öka i värde och att man ska försöka knipa en nu? Eller gå för en 126600?
Har en deepsea sen tidigare[/
Tänk såhär istället. Begränsad produktion, 40mm, keramisk ring, matt tavla och imo den perfekta toolwatchen som passar de flesta handleder med sina korta luggar. Det get gott hopp om ökat pris framöver, men finns såklart inga garantier. Men man säljer inte en så bra klocka om man inte måste oavsett prisuppgång
Har en deepsea sen tidigare[/vad säger ni, kommer 116600 fortsätta öka i värde och att man ska försöka knipa en nu? Eller gå för en 126600?
Har en deepsea sen tidigare
Gick väl upp typ 50% också över en natt.Har en deepsea sen tidigare[/
Tänk såhär istället. Begränsad produktion, 40mm, keramisk ring, matt tavla och imo den perfekta toolwatchen som passar de flesta handleder med sina korta luggar. Det get gott hopp om ökat pris framöver, men finns såklart inga garantier. Men man säljer inte en så bra klocka om man inte måste oavsett prisuppgång
Jovisst. Det har jag som du vet inte missatMen jag reflekterar över fortsättningen - lite mer oviss (som alltid).Gick väl upp typ 50% också över en natt.