Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan du vilja byta denna mot en GMT?16600 -05
Hur kan du vilja byta denna mot en GMT?
Instämmer, bygger perfekt på höjden.
Bästa caset ifrån R enligt mig, inte för stor eller för liten. Muchos bra
Bästa caset ifrån R enligt mig, inte för stor eller för liten. Muchos bra
Instämmer, bygger perfekt på höjden.
Går in perfekt under normal manschett också!Instämmer, bygger perfekt på höjden.
Kanske kan måla om insertet bara nagellack över halva så har du en coke.Hallå! Jag försöker komma över min...
Kanske kan måla om insertet bara nagellack över halva så har du en coke.
Den där kommentaren går inte att trycka "Gilla" är automatisk "Anmäl" påHallå! Jag försöker komma över min...
haha!Den där kommentaren går inte att trycka "Gilla" är automatisk "Anmäl" på
Toker, du kommer ångra dig, har haft 2 SD och 2 GMT ifrån R, SD vinner i den fighten.
Haha, enda godkända anledningen att sälja en SD är att köpa en SD. Gick från 16600 till 1665.Den där kommentaren går inte att trycka "Gilla" är automatisk "Anmäl" på
Toker, du kommer ångra dig, har haft 2 SD och 2 GMT ifrån R, SD vinner i den fighten.
Haha, enda godkända anledningen att sälja en SD är att köpa en SD. Gick från 16600 till 1665.
Va härligt! Vi är som en sekt i sekten. SD-sektionen accepterar inga avhoppare.Fruktansvärt bra!
haha dags för KS smalaste GTG snart!Va härligt! Vi är som en sekt i sekten. SD-sektionen accepterar inga avhoppare.
Va härligt! Vi är som en sekt i sekten. SD-sektionen accepterar inga avhoppare.
Boetterna är tunnare men diametern är densamma, dvs 40 mm.Den äldre sd är den mindre storlek eller är det bara caset som skiljer
Vet att jag sett en bild på detta, kan det varit @yonsson ?Hur mycket tjockare är SD 116600 jämfört mot SubC 116610?
Så bra drag i tråden nu så passade på att dra upp min med swiss only-tavla.