Hur mycket tjockare är SD 116600 jämfört mot SubC 116610?
Denna bild visar skillnaden på ett bra sätt, 116600 i mitten och 116610 till höger.Vet att jag sett en bild på detta, kan det varit @yonsson ?
De är 15 respektive 12,8 mm tjocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket tjockare är SD 116600 jämfört mot SubC 116610?
Denna bild visar skillnaden på ett bra sätt, 116600 i mitten och 116610 till höger.Vet att jag sett en bild på detta, kan det varit @yonsson ?
Värt att notera är dock att bandhorn är smalare på sea dwellern än på súbmarinern med vad jag tror kallas maxi-boetten eller någonting i den stilen. gör enl. mig att den känns klumpigareDenna bild visar skillnaden på ett bra sätt, 116600 i mitten och 116610 till höger.
NopeVet att jag sett en bild på detta, kan det varit @yonsson ?
Exakt. Det var mycket på grund av casets utformning som jag valde 116600 framför 116610. Bandhornen på SubC är inte snygga.Värt att notera är dock att bandhorn är smalare på sea dwellern än på súbmarinern med vad jag tror kallas maxi-boetten eller någonting i den stilen. gör enl. mig att den känns klumpigare
Tack som sjutton för tydlig bild, gillade inte min SubC pga de på tok för breda bandhornen och allmänt klumpigt case. Tänker att 116600 är ett perfekt mellanting, kanske aning hög dock vilket jag varit rädd för. Hur upplevs höjden på armen?Denna bild visar skillnaden på ett bra sätt, 116600 i mitten och 116610 till höger.
Ligger i tråden redanHar vi jämförelse på 4000 vs 16600 nu när vi är igång!? @Compiss kanske?
Ur ren bekvämlighetsynpunkt är Dwellern kanske en aaaning för hög...Tack som sjutton för tydlig bild, gillade inte min SubC pga de på tok för breda bandhornen och allmänt klumpigt case. Tänker att 116600 är ett perfekt mellanting, kanske aning hög dock vilket jag varit rädd för. Hur upplevs höjden på armen?
En av kollegorna eller gmt:enUte med kollegorna. En ska bort
Väldigt fin, grå ton på det där insertet1665 Great White
Tack! och då gör ändå inte bilderna klockan rättvisa. Hoppas på fina bilder i vårsolen så småningom.Väldigt fin, grå ton på det där insertet
Fina foton.
Vilket gäng som sitter där på armenUte med kollegorna. En ska bort
TackarFina foton.
Bra toolig klocka som tål branschen även om den mest kommer repa skrivbordet.Glad att jag är förbi den typen av uträkningar ! @Bagarebergstrom
Är kanske liiite glad att dwellern är kvar också
Bra toolig klocka som tål branschen även om den mest kommer repa skrivbordet.
NeineKlart att det skall vara bubbla