Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, är SD.n säkrad och får stanna nu ?Dweller och lite puder!
Grymt, är SD.n säkrad och får stanna nu ?
Med buckle eller clasp
Beställt detta, ska bli spännande att prova
Med buckle eller clasp
För clasp. Råkade gå ett steg för långt idag när jag skulle ta bort spännet och råkade även ta bort glide locken... ett helvete att få tillbaka!!!
För clasp. Råkade gå ett steg för långt idag när jag skulle ta bort spännet och råkade även ta bort glide locken... ett helvete att få tillbaka!!!
Easylink är monterad på dem där 2 små svarta sakerna så det kan glida?
Ajajaj... gjort samma sak....sätter nerverna på stora prövningar.
Ajajaj... gjort samma sak....sätter nerverna på stora prövningar.
Vart har du köpt bandstiftsverktyget(vit/transparanta)? Sneglat på bergeons men rätt dyrt, vilket kanske även ditt var?
Vart har du köpt bandstiftsverktyget(vit/transparanta)? Sneglat på bergeons men rätt dyrt, vilket kanske även ditt var?
Grymt! Älskar det röda.
Såja, känns ruskigt bekvämt
Bilden eller klockan....Denna är fan så grym
Upp till betraktatenBilden eller klockan....
Upp till betraktaten
Jo kameran helt fuckad sen jag tappade den och ny mobil inte aktuellt just nuSå jäkla roligt att du har väldigt fina klockor men en mobilkamera som kom strax efter 3310an
Jo kameran helt fuckad sen jag tappade den och ny mobil inte aktuellt just nu