Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så otroligt vacker!
Olika lysmassa på indexHej, är det någon som vet varför det står SWISS under "sexan" på en Sea-dweller. Jag har en och då står det SWISS-T<25 och den är från -94. Och hag har sett SWISS MADE på nyare Sea-dweller. Nu såg jag det på en klocka på uretvintage.se och de var från -96. https://www.uretvintage.se/rolex-sea-dweller-pv-316814.html
OJ.Hittade en till här på forumet
TackarOlika lysmassa på index
”T<25” är tritium. ”Swiss” är luminova och ”swiss made” är superluminova. Om jag minns rätt...
Ligger en sån på idag?För ett par veckor sedan hjälpte jag en kollega att förmedla en Daytona och nu är det dags för nästa kollega. Han ska eventuellt sälja sin 116600 från 2016 och jag tänkte därför höra om det är någon här som är sugen innan vi lägger upp den på köp&sälj?
Borde ju ligga på iaf 115 tycker jag?Ligger en sån på idag?
Kan man redan sätta upp sig,?Då finns jag i kölistan på 126603 hos en AD. Trolig leveranstid hösten 2019 meddelar han.
jo det ligger en i lådan, tyvärr används den inte så mkt.Borde ju ligga på iaf 115 tycker jag?
Jag hade gärna köpt en till och låst in på obestämd tid, så kunde jag använda den jag redan håller på att slita ut med mindre dåligt samvete... Men den är så grym så den förtjänar verkligen att sitta på armen.
Har du någon själv @Compiss?
huaaaaa...den gör ingen lycklig
huaaaaa...den gör ingen lycklig
Nja
Samma sas om Deepsea Cameron Edition när den kom. Nu säljs det fler av den modellen än den svarta...Styggelse, klockan alltså
Jo, men den blå är ju bättre än den svarta Deep Sea...Samma sas om Deepsea Cameron Edition när den kom. Nu säljs det fler av den modellen än den svarta...
Jag lovar att inte visa några bilder här hur den ser ut live.
Samma sas om Deepsea Cameron Edition när den kom. Nu säljs det fler av den modellen än den svarta...
Jag lovar att inte visa några bilder här hur den ser ut live.