Grattis och välkommen!La upp i dagens klocktråd men eftersom jag är ny med min seadweller så tänkte jag att den plats här med också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen!La upp i dagens klocktråd men eftersom jag är ny med min seadweller så tänkte jag att den plats här med också.
Tackar!Grattis och välkommen!
I think if you just want a Sub, you buy a Sub. But if you're open to something a bit more fun, a bit more "why?", the Sea-Dweller is cool and this two-tone version is a bit more flashy.....Så här serden ut!
Nån som kör 16600 på gummi nu lagom till att det blir lite varmare och har lite rekommendationer alt. säljer ett till vettigt pris?
Riktigt fin, är insertet blekt av naturen ?
TackRiktigt fin, är insertet blekt av naturen ?
Funderat länge på att köpa ett extra insert och bleka men det är nog svårt att få det så där bra. Sen är jag för feg för att byta ut det på egen hand, rädd att knäcka vridringen eller ta sönder något annat.Tack
Nej det tror jag tyvärr inte.
Jag försöker hitta ett tidsenligt insert som blekts naturligt. Men det kostar!Funderat länge på att köpa ett extra insert och bleka men det är nog svårt att få det så där bra. Sen är jag för feg för att byta ut det på egen hand, rädd att knäcka vridringen eller ta sönder något annat.
Ja det är inte klokt vad det kostar. Sant, alla verkar klara av detJag försöker hitta ett tidsenligt insert som blekts naturligt. Men det kostar!
Byta insert är jätte enkelt, finns massa videos på youtube.
Kan kolla, tror jag har ett, kanske inte lika blekt dockJag försöker hitta ett tidsenligt insert som blekts naturligt. Men det kostar!
Byta insert är jätte enkelt, finns massa videos på youtube.
Gör gärna det behöver inte vara blekt egentligenKan kolla, tror jag har ett, kanske inte lika blekt dock
riktigt mysigt! Vad ska man ha för jubilee om man vill att det ska funka på 16600? Någon som vet`?Provocerande och bra
1665 på jubilee
var du ska lägga alla beundrarbrev!Påväg in i Sea-dweller träsket. Ni som kan det här, något man ska tänka på med en nyservad 16600 från 2004?