Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du foto på den? En fin boett är ju att prioritera framför att den är servad. Riktigt bra klocka för övrigt.Är där verkligen inget annat att tänka på? Låter för bra för att vara sant
https://www.klockia.se/hirsch-accentTjenare grabbar. Vilket gummi skulle ni rekommendera till en 16600? Vill köra med vanligt lås, orkar inte montera av och på. Rubber b, Everest eller något annat?
Börjar bli rejält sugen på en Deepsea trots att den kanske bärs lite stort
Vad bör man ge för en v serie i full set? Stämmer c24 priserna med vad dom verkligen går för?
Och hur ser service ut kontra en vanlig sub?
Italienarna har ju stil, så inte konstigtHittade 2 sådana hos ad i Milano i april månad. Det går att hitta om man är villig att leta lite. Ena säljaren sa t.o.m. att den modellen var "svårsåld".
STORT tack Den har jag inte sett!!Jag skulle skrivit dina funderingar, samt även tagit tid till att läsa ett par sidor i denna tråd: https://klocksnack.se/threads/officiella-rolex-sea-dweller-och-deepsea-tråden.48716/
Hade tänkt mig lite nyare, vill inte köpa den billigaste som finns bara för att ha en. Är inte ute efter en snabb flip utan en klocka jag kan ha några år och då gärna utan att förlora hela värdetDu har haft den på dig men vet inte hur den ser ut?
Nä men om du frågar ang årgångar och sådant har väl Rolex inte riktigt några sådana man ska undvika. Utan titta mer på vad du är ute efter och vad du kan få plats med i budgeten. Vill du ha en äldre men som känns rasslig eller är du snarare ute efter något jättesolitt och som känns som en tegelsten på handleden?
Hur fint är det inte att alla vi newbies kan få hjälp att hitta rätt i alla trådar, och få hjälp i att undvika mer misstag än vi måste göra.. Det här blir man ju glad av
Oroa dig inte om att förlora värdet, dessa håller sitt värde bra. Lite nyare, menar du då 90-00-tal eller 2010+-ish?Hade tänkt mig lite nyare, vill inte köpa den billigaste som finns bara för att ha en. Är inte ute efter en snabb flip utan en klocka jag kan ha några år och då gärna utan att förlora hela värdet
Låter bra Iallfall 00-. Ska läsa på så mkt jag kan, har hört ngt om ett byta av länk vid ngt år som gjorde en klar skillnad. Rätta mig om jag har fel.Oroa dig inte om att förlora värdet, dessa håller sitt värde bra. Lite nyare, menar du då 90-00-tal eller 2010+-ish?
Fan va härligt att höra Ja en sub hade jag personligen aldrig köpt, drömmarna går ju kring batman o de grabbarna med de pengarna finns inte än.Var i din sits @Gardebrand. Tänkte först köpa en submariner men efter att ha läst den här tråden föll valet på en Sea-dweller 16600 från 2004. Har bara haft den ett par dagar men är sjukt nöjd.
Mkt trevlig. Såg oxå den annonsen
Vårstädning. 16600. Den ser lite naken ut...
Lite imponerad att du vågar göra detta själv.. jag är fortfarande alldeles för mesig för att våga mig på underhåll själv
Otroligt vacker klocka, perfekt för ett liv på havet!Har du foto på den? En fin boett är ju att prioritera framför att den är servad. Riktigt bra klocka för övrigt.
Lite foton att jämföra med ett i mitt tycke schysst case.