niclashill
Silver
+++++Perfekt sommarklocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+++++Perfekt sommarklocka
Mkt bra!
Haft båda. 116660 är mkt klossigareNågon som testat 126600 och 116660? det skiljer 1 mm på dia, sen är väl 116660 tjockare hur påverkar det hur de bärs? Måste man ha handleder som stockar för att bära dessa?
SD får prova att klä sig i jubilee ett tag
SD får prova att klä sig i jubilee ett tag
Mkt bra! Bästa klockan everDå var man med SD igen. Känns kanon med en toolig närvaro
Ja herre Gud vad sås det var!! Tur man hade rätt klocka på sig!!
Dök du ned extra djupt i den där såsen?
Det där var ju våldsamt snyggt! Hur känns klockan med den länken?SD får prova att klä sig i jubilee ett tag
Tavlan har blivit utbytt och är vanligt vid service, inget jag hade gjort dockHej! Är tyvärr inte en riktig medlem i Sea-Dweller klubben men är på jakt tänkte passa på att fråga här bland de som kan. Tritium användes som jag förstår det fram till 1998. Är ute efter en 1985:a, däremot har den Luminova. Är det folk som skrapar bort tritium och målat om dem då? Är det relativt vanligt?
Tack. Dessvärre lite instabilt. Måste sitta rätt hårt för att inte länken ska svaja.Det där var ju våldsamt snyggt! Hur känns klockan med den länken?
Är det så pass instabilt att du vill byta, eller är det bara en fråga om att vänja sig? Som du förstår blev jag lite nyfiken på att testaTack. Dessvärre lite instabilt. Måste sitta rätt hårt för att inte länken ska svaja.
Klart du ska prova. Just nu kör jag på gummi och länk blir nog oyster . Jubileet hör mer hemma på en DJ eller t ex sub no date sim inte är så tunga. Men prova vet jaÄr det så pass instabilt att du vill byta, eller är det bara en fråga om att vänja sig? Som du förstår blev jag lite nyfiken på att testa
Riktigt snyggt! Vad är det för gummi?Gummidräkt idag
Tack. Från APB ConceptRiktigt snyggt! Vad är det för gummi?