• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Rolex Sea-Dweller och Deepsea tråden

Hulken77

Omega
2-Faktor
Hej entusiaster!

Har fått möjlighet att om en eller två månader köpa en sprillans ny DSSD
ladda ned (1).jpeg


Listpriset är på 123K och i jämförbara priser är det ett klipp att få möjligheten att köpa den.

Tänkte därför fråga er, är det någon som köpt er Sea Dweller ny och var ser ni fördelarna?

På Chrono går klockorna för 145K som lägst i dagsläget.

Allt gott!
 

xigzo

Audemars
Hej entusiaster!

Har fått möjlighet att om en eller två månader köpa en sprillans ny DSSD
ladda ned (1).jpeg


Listpriset är på 123K och i jämförbara priser är det ett klipp att få möjligheten att köpa den.

Tänkte därför fråga er, är det någon som köpt er Sea Dweller ny och var ser ni fördelarna?

På Chrono går klockorna för 145K som lägst i dagsläget.

Allt gott!
Köpte en knappt använd seadweller på forumet tycker den är bra
 

Milanoo

Omega
Hej entusiaster!

Har fått möjlighet att om en eller två månader köpa en sprillans ny DSSD
ladda ned (1).jpeg


Listpriset är på 123K och i jämförbara priser är det ett klipp att få möjligheten att köpa den.

Tänkte därför fråga er, är det någon som köpt er Sea Dweller ny och var ser ni fördelarna?

På Chrono går klockorna för 145K som lägst i dagsläget.

Allt gott!
Om du Vill ha en så är det väl självklart att köpa ny till list pris istället för dyrare på Chrono24? Eller?
 

Timmen

Omega
678DC41F-6B81-4895-ABF6-9C4DFDCA376C.png
CB7F0915-C59D-44D4-8C15-B09160291952.png
B95FB43E-4F2E-46A9-B3C1-C234C75D92D1.png
Tjenare. Ni som kan det här med polering, vad tror ni om denna? Säljaren säger att den aldrig är polerad. Jag kan inte bedöma det själv. Har inte fler bilder då jag inte äger klockan.
 

Bilagor

  • 6D1EF53E-DF00-4202-BD18-E86DE0941D0F.png
    6D1EF53E-DF00-4202-BD18-E86DE0941D0F.png
    250.4 KB · Visningar: 1

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Funderer litt på å bytte ut min sub for å teste en 116600, men er litt usikler på höyden og vikten. Noen som har testet begge? Er det veldig stor skillnad på 116610 og 116600?
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Funderer litt på å bytte ut min sub for å teste en 116600, men er litt usikler på höyden og vikten. Noen som har testet begge? Er det veldig stor skillnad på 116610 og 116600?
Ja 116600 är bland det bästa rolex gjort på senare år. Höjden är inte märkbar förrän man tar av sig den och sätter på en sub-c. Sub-c känns då platt i jämförelse och mer fyrkantig.
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Höjden är inte märkbar förrän man tar av sig den och sätter på en sub-c. Sub-c känns då platt i jämförelse och mer fyrkantig.
Edit : fattar inte vad som hände
 
Topp