Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske lossnat, dvs kronhalsen som leder in i urverket? Låter som att det är ett fall för en urmakare, svårt att agera själv.Hjälp! Kronan på mit Rolex sea dweller tar inte i och klockan går inte ställa, inte datum heller. Över natten har kronan blivit seg att skruva. Någon som vet hur det kan ha hänt och vad felet är?? Mvh mic
Tack!
Jag drog ur kronan och lätt den ligga i 45 min. När jag ville testa igen då var den fullt funktionell igen. Mjuk drag i kronan och inget problem att ställa datum och tid... mycket konstigt tycker jag. Men kanske ör dags för service ändå.
Tror du kommer få se dig i stjärnorna efter en 126600 till vettigt pris - kolla in "väntetid rolex" tråden så får du en uppfattning. Annars är det att betala över list.Hej allihop!
Går i tankarna att skaffa mig en Sea-dweller och valet står mellan antingen en äldre 116660 eller den nyare 126660.
vad säger ni experter vilken hade ni föredragit och varför?
Gillar även 126600 jätte mkt, men inte hittat nån till nån vettig peng.
Den gör sig verkligen otroligt bra på ett oranget gummi på sommaren! Kul! Får bli ett köp till nästa sommar!Nyservad och sommarfin.
2006a?Fredag...en pilsner och endweller...
Nypolerad.....Jag tänkte bli med Sea-Dweller igen men nu 16660 eller 16600. Vad tycker experterna om nedan?
https://chrono24.app/rolex/rolex-se...ial--id11100503.htm?SETLANG=en_SE&SETCURR=SEK
Vill gärna ha tritium-tavla och den är med super luminova och utan b&p. Tack! Kikar vidareNypolerad.....
Denna ligger på blocket.
Kan vara den mest kompletta klockan någonsinKör min SD 16600
Aha. That one05a.
Du har sett den med egna ögon
Håller medKan vara den mest kompletta klockan någonsin
Nära.. 2005
funkar perfekt05a.
Du har sett den med egna ögon
Men alltså.. sub eller dweller??? Jag kan inte bestämma mig... jag gillar båda, det är vackert... Men dwellern är feeet.. jag pratar ändå pre, dvs innan boetten blev överfet... Hur bestämmer man sig???
Du jämför olika case låter det som. Du får kolla på 16600 vs 16610 kanske. Kanske iofs inte blir lättare med vill du ha sub så behöver du inte välja maxicase.Men alltså.. sub eller dweller??? Jag kan inte bestämma mig... jag gillar båda, det är vackert... Men dwellern är feeet.. jag pratar ändå pre, dvs innan boetten blev överfet... Hur bestämmer man sig???