• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mario1971

Rolex
GMT II är lämplig för praktiskt taget alla tillfällen. Idag ja på jobbet.
20200928_112309-01.jpeg
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Köphistorik is king. (ett gäng iskalla modeller brukar vara bra insteg)
Bara att göra plats i windern för ett gäng TT Datejusts och Cellinis först innan du börjar snacka om Daytona och Sub-listor...

TT date just (i den större storleken) kostar ju facila 120k typ så det känns ju rimligt .... å andra sidan kostar ju en stål 126334 typ 105 så det kanske det är.
 

mikke

Breitling
Någon som vet vilken färg på tavlor som gjordes till 116264, Turn-O-Graph?
Har en mörkgrå som ser svart ut i vissa vinklar. Gjordes det en med svart tavla eller är det bara mörkgrå, blå och vit?
 

Como

Cartier
Är det någon som vet om Rolex service center / AD vid service kan åtgärda en specifik skada/repa/ding utan att polera hela klockan eller är det allt eller inget som gäller?

Jag har t ex en skada på en bandhornet som jag skulle vilja åtgärda när det är dags för service men jag vill inte ha hela klockan polerad/ borstad.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är det någon som vet om Rolex service center / AD vid service kan åtgärda en specifik skada/repa/ding utan att polera hela klockan eller är det allt eller inget som gäller?

Jag har t ex en skada på en bandhornet som jag skulle vilja åtgärda när det är dags för service men jag vill inte ha hela klockan polerad/ borstad.
Ring din AD och fråga.
 
Topp