Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt med den lite mörkare, djupare blå färgen på AquaracernVäntar in denna, nyhet från Basel, 43mm. Återkommer med riktig bild
Jag är sugen på att investera i en Carrera Calibre 5 Day date.
Är det någon som har någon erfarenhet av denna klocka och har några råd att dela med sig utav?
Gullet, vad har du för intentioner med dina hittills ack så trevliga inlägg på Klocksnack, om man får fråga?Tror att jag hittade en Tag på gatan. Är den äkta måntro?
Att sprida allmän lyckaGullet, vad har du för intentioner med dina hittills ack så trevliga inlägg på Klocksnack, om man får fråga?
Fint av dig!Att sprida allmän lycka
Tack så himlans mycket!Fint av dig!
Snyggt!Av med länken och på med gummit. Bättre eller sämre?
Av med länken och på med gummit. Bättre eller sämre?
=
Förlåt var bara tvungen... Klockan var ju fan inte snygg
Shampo who?Sakta i backarna!
Inte OK att dissa någon som använder en bild på Shampo som avatar.
Snyggt!
Klart bättre!
Ett unisont "yeay" på den alltså - tack för feedbacken bröder!Succé! Lyfter fram de svarta kontrasterna på urtavla och bezel på ett riktigt snyggt sätt.
"Shampo who?" ?!Shampo who?
"Shampo who?" ?!
O.M.G. - Espen 'Shampo' Knutsen!
Hockeyspelare, legend, stilikon
Ja. Det där var fan inte okej..
=
Gick jag för långt nu?
=
Gick jag för långt nu?
Du kanske missade det jag trodde var uppenbart, att jag driver lite?