• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Chuck

Patek
2-Faktor
Blev inspirerad och testar med ett lädernato från @jankoxxx :)

20160505_090036.jpg
Kul tavla på den där, vad heter tavlan? Påminner om ym
 

Henkesm

Omega
Någon som har en erfarenhet av Aquaracer WAB2010?
Kan köpa en för 7500:- i bra skick, skulle väl sälja min andra tilltänkta beater och lämna plats till denna över sommaren.
 

Wiliamo

Panerai
Någon som har en erfarenhet av Aquaracer WAB2010?
Kan köpa en för 7500:- i bra skick, skulle väl sälja min andra tilltänkta beater och lämna plats till denna över sommaren.
Låter som ett skapligt pris, förutsatt att den är servad. Behöver inte vara katastrofalt dyrt att lägga till några tusenlappar i servicekostnad heller, men då hamnar du inte så jättelångt under nypris. Skulle då hellre rekommendera dig att leta upp en WAK2110 begagnad, lär bli mer pang för pengen. Tråkigt utan bilder så postar en på min:
image.jpeg
 

Henkesm

Omega
Låter som ett skapligt pris, förutsatt att den är servad. Behöver inte vara katastrofalt dyrt att lägga till några tusenlappar i servicekostnad heller, men då hamnar du inte så jättelångt under nypris. Skulle då hellre rekommendera dig att leta upp en WAK2110 begagnad, lär bli mer pang för pengen. Tråkigt utan bilder så postar en på min:
image.jpeg
Tror jag passar på den faktiskt, lutar nog åt något lite roligare, WAK2110 är högst intressant. Har du någon bild på den med stållänk?
Den nya Black bay black är också schysst!
Tack för tipsen grabbar.
 

Wiliamo

Panerai
Tror jag passar på den faktiskt, lutar nog åt något lite roligare, WAK2110 är högst intressant. Har du någon bild på den med stållänk?
Den nya Black bay black är också schysst!
Tack för tipsen grabbar.
Black Bay är grym, iaf i blått/svart/rött. De nya färgerna (pvd, brons) gillar jag inte alls, men det är ju mest en smaksak. Tyvärr inte de bästa bilderna på min Aquaracer men den gör sig grym på både länk och gummi:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Henkesm

Omega
;););)
Black Bay är grym, iaf i blått/svart/rött. De nya färgerna (pvd, brons) gillar jag inte alls, men det är ju mest en smaksak. Tyvärr inte de bästa bilderna på min Aquaracer men den gör sig grym på både länk och gummi:
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Indeed, för att korrigera min text menade givetvis INTE pvd-versionen;) det får Bamford stå för.. Mycket snyggt, svårt att hitta en i Sverige verkar det som?
Sålde precis Omegan och behöver en ersättare och lillebror till min Deepsea.
image.jpg
Ursäkta om det är off-topic:cigar:
 

Wiliamo

Panerai
;););)
Indeed, för att korrigera min text menade givetvis INTE pvd-versionen;) det får Bamford stå för.. Mycket snyggt, svårt att hitta en i Sverige verkar det som?
Sålde precis Omegan och behöver en ersättare och lillebror till min Deepsea.
image.jpg
Ursäkta om det är off-topic:cigar:
Fin duo, synd att speedyn fick gå men då finns ju möjligheterna att få in något annat. Jag kan bara säga gott om min Tag, iaf i det prisspannet. Men en blå eller röd BB kan helt klart även den komplettera din deepsea bra :)
 

Capeland

Cartier
Pledge Member
Fått hem min nya Aquaracer. Imponerad av Tag:s lyft. Både design och kvalitetsmässigt utan att höja priserna.
Bara ett problem med den...är lite för stor med sina 43mm. Trodde jag kunde köra med det, men det blir till att byta den till en likadan 41mm :) Sånt är livet :)

IMG_3212.png
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Fått hem min nya Aquaracer. Imponerad av Tag:s lyft. Både design och kvalitetsmässigt utan att höja priserna.
Bara ett problem med den...är lite för stor med sina 43mm. Trodde jag kunde köra med det, men det blir till att byta den till en likadan 41mm :) Sånt är livet :)

IMG_3212.png
Grattis till en fin klocka! Vad är det för ref på 41mm varianten?
 
Topp