Kul tavla på den där, vad heter tavlan? Påminner om ym
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul tavla på den där, vad heter tavlan? Påminner om ym
Det är en Tag Heuer 1500, aka "The Obama watch". Vad tavlan heter jag dock ingen aning om. Men det står om den här: http://www.calibre11.com/tag-heuer-1500-professional/Kul tavla på den där, vad heter tavlan? Påminner om ym
Du kanske missade det jag trodde var uppenbart, att jag driver lite?
Word.Driv aldrig med schampo! LEGEND
Driv aldrig med schampo! LEGEND
Word.
Shampo fick mig att vilja låna mammas papiljotter innan jag skulle ut och spela landhockey på gården när jag va grabb.
Föredrar gummit men jag är lite partisk då jag kör min på svart lädernato med guld attiraljer.
Du är såklart förlåtenKänns som att jag har trampat på nåt heligt här. Sorry boys
Nya Aquaracern, 41mm. Supernöjd!
Låter som ett skapligt pris, förutsatt att den är servad. Behöver inte vara katastrofalt dyrt att lägga till några tusenlappar i servicekostnad heller, men då hamnar du inte så jättelångt under nypris. Skulle då hellre rekommendera dig att leta upp en WAK2110 begagnad, lär bli mer pang för pengen. Tråkigt utan bilder så postar en på min:Någon som har en erfarenhet av Aquaracer WAB2010?
Kan köpa en för 7500:- i bra skick, skulle väl sälja min andra tilltänkta beater och lämna plats till denna över sommaren.
Tror jag passar på den faktiskt, lutar nog åt något lite roligare, WAK2110 är högst intressant. Har du någon bild på den med stållänk?Låter som ett skapligt pris, förutsatt att den är servad. Behöver inte vara katastrofalt dyrt att lägga till några tusenlappar i servicekostnad heller, men då hamnar du inte så jättelångt under nypris. Skulle då hellre rekommendera dig att leta upp en WAK2110 begagnad, lär bli mer pang för pengen. Tråkigt utan bilder så postar en på min:
Black Bay är grym, iaf i blått/svart/rött. De nya färgerna (pvd, brons) gillar jag inte alls, men det är ju mest en smaksak. Tyvärr inte de bästa bilderna på min Aquaracer men den gör sig grym på både länk och gummi:Tror jag passar på den faktiskt, lutar nog åt något lite roligare, WAK2110 är högst intressant. Har du någon bild på den med stållänk?
Den nya Black bay black är också schysst!
Tack för tipsen grabbar.
Indeed, för att korrigera min text menade givetvis INTE pvd-versionen det får Bamford stå för.. Mycket snyggt, svårt att hitta en i Sverige verkar det som?Black Bay är grym, iaf i blått/svart/rött. De nya färgerna (pvd, brons) gillar jag inte alls, men det är ju mest en smaksak. Tyvärr inte de bästa bilderna på min Aquaracer men den gör sig grym på både länk och gummi:
Hade faktiskt tänkt att göra det när jag använt den en tid. Hittills är jag mer än nöjd!Den där är riktigt snygg. Du borde slänga ihop en recension av den med tanke på hur många gånger den nämns här på KS.
Fin duo, synd att speedyn fick gå men då finns ju möjligheterna att få in något annat. Jag kan bara säga gott om min Tag, iaf i det prisspannet. Men en blå eller röd BB kan helt klart även den komplettera din deepsea bra
Indeed, för att korrigera min text menade givetvis INTE pvd-versionen det får Bamford stå för.. Mycket snyggt, svårt att hitta en i Sverige verkar det som?
Sålde precis Omegan och behöver en ersättare och lillebror till min Deepsea.
Ursäkta om det är off-topic
Hjärndöd idiot som kollat för mycket på Archie?Åkte till Schweiz och fick en extremt fin bild på tag heuers fabrik!
Nybliven tag heuer-ägare?Hjärndöd idiot som kollat för mycket på Archie?
Åh, darling. Lägg bara ner attityden, du måste ha ett jättetråkigt liv om din största glädje är att trolla på ett klockforum. Du behöver inte gilla Tag Heuer, du är mer än välkommen att vara med i diskussioner och ventilera dina åsikter, men var så snäll och höj mognadsgraden två snäpp.Tag heuer < steinhart
Grattis till en fin klocka! Vad är det för ref på 41mm varianten?Fått hem min nya Aquaracer. Imponerad av Tag:s lyft. Både design och kvalitetsmässigt utan att höja priserna.
Bara ett problem med den...är lite för stor med sina 43mm. Trodde jag kunde köra med det, men det blir till att byta den till en likadan 41mm Sånt är livet