Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stiligt och gott.
Tack så mycket! Den är riktigt mysig. Min fyraårige son har en rosa Gul, så nu kan vi ta wristshots ihop.Sjukt cool! Grattis! Kul med nåt som är så långt ifrån mainstream man kan komma!!
Din har väl Heuer 02-urverket och då är man väl lite begränsad. Om du lämnar in den hos nån AD som Nymans eller Krons, så lär de skicka den till Urteknik i Linköping. Du kan också kontakta dem direkt.Hej,
Vart gör man service på TH Monaco billigast sthlms området? Kan sträcka mig lite utanför geografiskt.
urteknik.se
Snygg! Min Monaco är en keeper. En klassikerÄr fortfarande nykär i min Monaco! Otroligt att en så stor och klossig klocka bärs så bekvämt. Mycket tack vare remmens konstruktion där man kan få en perfekt fit.
![]()
Finns en på marketplace såg jagNågon som har en 3000 professional de tröttnat på?
Köper den gärna isåfall![]()
Den är otroligt fin. Ser gärna fler bilder!Den här har snabbt seglat upp till en favorit i samlingen!Storleken, designen och komforten är
i mitt tycke!
![]()
Lovar att det här inte var den sista!Den är otroligt fin. Ser gärna fler bilder!
Lovar att det här inte var den sista!![]()
Tycker den där är helt fantastisk. Testade en för ett par veckor sedan och vart helt blown away, mycket som känns helt perfekt med den. Som sagt, gärna fler bilder och intryck av den!Den här har snabbt seglat upp till en favorit i samlingen!Storleken, designen och komforten är
i mitt tycke!
![]()
På allmän begäran.Tycker den där är helt fantastisk. Testade en för ett par veckor sedan och vart helt blown away, mycket som känns helt perfekt med den. Som sagt, gärna fler bilder och intryck av den!![]()
Ja den är skitfin!
Länkarna på nyare Carrera är så bra alltså. Sköna, snygga och solida med ändlänkar som sitter som gjutna mot boetten. Och viklåset som är helt integrerat i länken och liksom försvinner in i den övriga designen utan att synas. Riktigt hög klass. Topp tre bästa länkar jag någonsin haft.
Superfin, hur är lumen på dom?Den här har snabbt seglat upp till en favorit i samlingen!Storleken, designen och komforten är
i mitt tycke!
![]()
Superfin! Carrera är en sådan modell som jag varit sugen på länge men aldrig slagit till på. Och nu när jag äger en fattar jag inte varför jag väntade så länge. Kvalitetskänslan är på topp samtidigt som det är en väldigt distinkt och genomtänkt design. Man ser direkt att det är en Carrera, även på håll. Jag har verkligen blivit ett fan av TAG Heuer på sistone.Grå flufftröjor o vinter innebär att min Carrera åker på.![]()
Hmm, utöver nya Carrera - förmodligen Rado Golden Horse (sanlöst fin och smäcker BoR om man gillar det, något av en vattendelare dock) och Omega Railmaster/AT (samma länk på dem). Alla de länkarna är otroligt snygga och sköna har hög finish. De känns lyxiga helt enkelt. Jag föredrar små, tunna och fina lås som smälter in i länken framför långa, bulkiga lås med on-the-fly. IWC ska vara i absolut toppklass har jag hört från många håll, har dock inte provat än.Ja den är skitfin!
Och dom andra "Topp tre bästa länkar" är?
Tycker IWC har toppenklass-viklås. Min Flieger Chrono 43mm tex.
Monza är helt klart en undervärderad modell. Så cool. Grattis till det köpet.![]()
Sen jag fick tag i denna har jakten på nya klockor stannat av. Det var ju en pre-TAG jag egentligen ville ha.