Hej, i veckan fick jag klockan och den är i riktigt bra skick, utåt sett. Några få repor på sidorna men imponerande fin för att vara 19 år gammal!
Bifogat finner ni bilder på vad som kom med i paketet. Kvittot på servicen är lustigt eftersom det inte står vad som är gjort. Det enda jag kan se, med hjälp av Google Translate, är att vattentätheten är kontrollerad och att den är vattentät till 100 m, har jag tolkat rätt? Kan heller inte se datumet när servicen är gjord, ingen av sifferkombinationerna ger ett datum vad jag kan se, är jag blind?
Vad rekommenderar ni att jag gör? Ska jag kontakta uretvintage.se och se om dom har mer info om service (ej troligt) eller ska jag gå in till lokal AD i Sthlm (vem?) och kolla klockan, dvs göra en service (kostnad)? Vill gärna behålla klockan men vill inte behålla den och sedan se att den brakar ihop om ett tag, det handlar ändå om 14 000 kr. Så länge den fungerar som den ska och är vattentät är det lugnt men vill gärna ha lite mer kött på benen än informationen som följde med.
Tack!