Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finn fem fel
Finn fem fel
Försökte ta ett liknande kort.
Försökte ta ett liknande kort.
AT 8500G i fullsize med blå tavla börjar alltmer kännas som en keeper, denna får nog stanna för gott i samlingen. Vilken dinka !
Tack för ditt svar! Hur är servicen på dessa klockor? Hur ofta? Kostnad? Som sagt väldigt ny och planen är att handla hos min lokala återförsäljare men om någon har erfarenheten av att spara pengar genom nätet så är jag också tacksam!Kaliber 8500 utgör grunden för de övriga urverken i samma serie och kaliber 8605 med GMT-funktion var en av de första varianterna som lanserades. Det håller samma förnämliga kvalitet och tekniska nivå som utgångsmaterialet - så sent som förra veckan klämde jag på en PO GMT "Good Planet" med vacker blå tavla och bezel. Jag hade gärna ägt ett exemplar
Vänligen
Forumets undersköterska
Vart åker man närmast i Växjötrakten om man vill titta på Omegaklockor? Någon som har ett bra sortiment hemma.
Tack för ditt svar! Hur är servicen på dessa klockor? Hur ofta? Kostnad? Som sagt väldigt ny och planen är att handla hos min lokala återförsäljare men om någon har erfarenheten av att spara pengar genom nätet så är jag också tacksam!
Ser ut som den är tillverkad till militära ändamål, inget som jag går igång på men smaken är ju som...Hittade den här härligheten. Någon som kan berätta mer om den? Vad jag förstår är det en lady/midsize? Tillverkningsår 1960-1969, kan det stämma?
Tycker den ser härlig ut. Är den en sån där riktig raritet, eller finns det att finna då och då, om man har tur?
http://cda.chronomania.net/forum_entry.php?id=4932&PHPSESSID=07cb54cd0dde53ee56dd927624416ae7
Har kikat lite efter stål-länk till Dynamic (första modellen) som är lite längre. Hittar dock bara 17,5cm vilket är för litet för mig
Någon som har tips på vart man ska leta, om det ens finns dvs?
Det vore ju toppensnällt om du hittarFör ca 3-4 år sedan letade jag en hel del utan någon lycka till min Dynamic. Gav upp och köpte ett från HK via eBay. Hyfsad kvalisort för en billig peng. Kan eventuellt ha kvar mejl från säljaren med hans anv.namn om du är intresserad
Och därför sålde jag min speedy...
Äckligt fin, helvete alltsåOch därför sålde jag min speedy...
http://www.rolexforums.com/archive/index.php/t-454633.htmlÄr det någon som har beställt den nya 39.5mm planet ocean??
Grymt sugen på att se och testa den....vet man hur hög den är???
http://www.rolexforums.com/archive/index.php/t-454633.html
Vet inte hur trovärdig källan är men ca 14mm hög verkar det som, hoppas det stämmer blir typ samma tjocklek som en Aqua Terra.