Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta nån på urverket ocksåSista plasten...
Har bara haft 2220.80 generationen, men den nya länken på din ser riktigt bra utSista plasten...
Coooolt fotoGonatt omegor
Nr 1 nuuu!Jag har fastnat helt på de nya OMEGA DIVER 300M med gummiband.
Jag är sugen på NR #3.
Vilken gillar ni bäst av dessa?
#2#3
+1!Nr 1 nuuu!
Spännande, hur ligger det i förhållande till andra på marknaden?Industry News Omega Raises its Warranty to 5 Years on all Watches
https://monochrome-watches.com/industry-news-omega-raises-its-warranty-to-5-years-on-all-watches/
Knepigt sagt när Omega hade 4 år medan Rolex fortfarande hade 2 år.Rolex kom med 5 år 2015, om jag förstått rätt. Tog Omega 3 år att fatta det oundvikliga beslutet - kanske lite förvånande att det dröjde såpass?
PreachKnepigt sagt när Omega hade 4 år medan Rolex fortfarande hade 2 år.
Rolex kom med 5 år 2015, om jag förstått rätt. Tog Omega 3 år att fatta det oundvikliga beslutet - kanske lite förvånande att det dröjde såpass?
Omegas 4 år - var det för co-axialverken enbart? 5 år nu är väl för alla? Vet inte om Rolex har verksbegränsningar i sin 5åriga garanti.Knepigt sagt när Omega hade 4 år medan Rolex fortfarande hade 2 år.
Kunde inte låta bli att fota den. Kollade klockan innan jag bestämde mig för att blunda för natten. Och då såg den så jävla fin ut så då drog jag fram kameran. Och den blev braCoooolt foto
Säger som i någon gammal reklam ”...worth waiting for...”Beställde igår nya Seamastern diver 300 på länk hos @ERIKSON URHANDEL
Nu bara att vänta
Den med sedna gold är mycket bra. Testade den i våras på ett omega event. Dock tror jag man tröttnar på att bara ha den på gummi...även om gummit är bra. På länk är den enligt mig helt galet prisad...styvt 93 tkr...sjuktJag har fastnat helt på de nya OMEGA DIVER 300M med gummiband.
Jag är sugen på NR #3.
Vilken gillar ni bäst av dessa?
#2#3
Gillar den där mer och mer!
Va inne på po igen men valde just denna smp då den imho dräper po. Smp 2018 sitter o bärs lite större en förra smp men sitter så mkt bättre än po o ger ändå intryck av en stor dykare. Är mycket positivt överraskad av denna lyckade uppdatering...eller egentligen en helt ny smp modell.Gillar den där mer och mer!
Hur är den mot PO’n? (Vet inte om du provat nya 39,5/43mm men visst har du haft ett gäng PO?)
Snygg är den oxåPo 39,5 är riktigt vass imo. Byggd som en tank med bra bezel men ändå i ett format som gör att den sitter superbekvämt på armen, därutöver en riktigt bra och snygg länk.
Länken är ju till PO’s fördel jämfört med SMPPo 39,5 är riktigt vass imo. Byggd som en tank med bra bezel men ändå i ett format som gör att den sitter superbekvämt på armen, därutöver en riktigt bra och snygg länk.