Daniel Craig gör reklam för nya Seamastern.
Före (bakom kulisserna):
Efter (slutprodukt):
Före (bakom kulisserna):
Efter (slutprodukt):
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om detta klassas som ”nyare”Ingen som har en helguldare av någon nyare Omega?
Stiligt!Vet inte om detta klassas som ”nyare”
De som har Metas har "Master Chronometer" på tavlanSnygg! Tillhör den de nya klockorna som testats via metas?
Kostade det något att få klockan avmagnetiserad? Tog det lång tid att få klockan tillbaka?
Känns grymt att ha SMP:n tillbaka efter en avmagnetisering. Jag blir ibland kluven till den nya, storleken och den bläcksvarta tavlan är imo perfekt på den här generationen(+sjöhästen på caseback).
Länk och 8800-verket väger dock tungt för den nya:/
Prövad den en gång. Minnet jag tar med mig är ”en SÅN SKA JAG HAom jag nån dag skaffar mig en dressare”..Någon som har skaffat en De Ville Tresor? Synpunkter? Jag gillar den skarpt.
Någon som har skaffat en De Ville Tresor? Synpunkter? Jag gillar den skarpt.
Kostade det något att få klockan avmagnetiserad? Tog det lång tid att få klockan tillbaka?
Mer än nöjd med nya SMP
Är det riktigt guld i den där? Eller någon form av plättering som tex Tudor kör i sin black bay TT?Mer än nöjd med nya SMP
18k sedna goldÄr det riktigt guld i den där? Eller någon form av plättering som tex Tudor kör i sin black bay TT?
Jävlar vad snygg. Läste om den där i Watchtime typ 2008, var den första klockan med 8500-verket som lanserades i den där modellen. Kul med glassidora.Vet inte om detta klassas som ”nyare”
Gött! misstänkte det men man vet ju aldrig..18k sedna gold
Vart lämnade du in den för avmagnetisering? Därifrån du köpte den?Det tog ungefär 4 dar och kostade mig inget. Jag visste inte om att den var magnetiserad när jag lämnade in den och vet fan fortfarande inte hur
Guldet ser gult ut på dina bilder, är det inte denna ref du har?18k sedna gold
Nej, är Rosen.....002, blir lite galet med iphone och ljus på foton, syns bättre på dessa hoppas jagGuldet ser gult ut på dina bilder, är det inte denna ref du har?
https://www.omegawatches.com/watch-...axial-master-chronometer-42-mm-21022422003001
Är din klocka magnetiserad?Vart lämnade du in den för avmagnetisering? Därifrån du köpte den?
Originalet koolare:Någon som har skaffat en De Ville Tresor? Synpunkter? Jag gillar den skarpt.
Jag är inte säker. Vad säger detta resultat dig?Är din klocka magnetiserad?
Vart lämnade du in den för avmagnetisering? Därifrån du köpte den?
Till en urmakare måste du ta den oavsett, så gissningar hjälper föga.Jag är inte säker. Vad säger detta resultat dig?
Ja, klart du vet vad du har för klocka! Sant, kameror kan ha svårt att återge nyanser korrekt. Borde jag ju själv veta. Grym klocka och grattis! (ifall jag missat skriva det).
Nej, är Rosen.....002, blir lite galet med iphone och ljus på foton, syns bättre på dessa hoppas jag
Antar att nyckeln i det hela ligger här!Red gold inbillar jag mig är guld med iblandad koppar och inget mer. Sedna innehåller också palladium som är en vit metall, Resulterar i en blekare, mera roseaktig nyans. Red gold är mera rödgult tycker jag. Jag tycker det finns en nyansskillnad även på bilderna men dom (framför allt Sedna) måste ses i verkligheten för att få en riktigt uppfattning.