Du menar silikon?Nä precis, inga i gummi.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar silikon?Nä precis, inga i gummi.![]()
Suck. Ja.Du menar silikon?![]()
Gymmen skulle konka om alla hade en sån där pjäs.Dörrstopp i 100g 18k
![]()
Finns väl ingen som föredrar silikon?Nä precis, inga i silikon.![]()
Det var absolut inte min mening att framstå som dryg och jag ber om ursäkt ifall du uppfattade det som det, jag ville bara förtydliga då det ju faktiskt finns gummiband från Omega som passar SMPc.Suck. Ja.
Ingen faraDet var absolut inte min mening att framstå som dryg och jag ber om ursäkt ifall du uppfattade det som det, jag ville bara förtydliga då det ju faktiskt finns gummiband från Omega som passar SMPc.Vad är det du inte gillar med det befintliga gummibandet?
Bandet till den senaste modellen borde väl passa? Har svårt att tänka mig att det skulle vara någon skillnad mellan den och SMPc.Ingen fara
Jag struntar i om det är gummi eller silikon, har fått höra att varken eller finns som passar.
Har du input på gummi som är original?
Får försöka med Bergströms i veckan. Andra Omega-AD:n i Göteborg har inte varit kund- och lösningsorienterad (nämner inte vilken men ganska lätt att räkna ut)...Bandet till den senaste modellen borde väl passa? Har svårt att tänka mig att det skulle vara någon skillnad mellan den och SMPc.
https://omegaforums.net/threads/review-the-2018-omega-seamaster-300m-rubber-strap-review.101832/
Zealande har ju gummin till SMP annars!Ingen fara
Jag struntar i om det är gummi eller silikon, har fått höra att varken eller finns som passar.
Har du input på gummi som är original?
Jag sticker ut huvudet och taggar Jarl Sandin som referens för framtida forumsökningar. Kass service förtjänar kassa omdömen.Får försöka med Bergströms i veckan. Andra Omega-AD:n i Göteborg har inte varit kund- och lösningsorienterad (nämner inte vilken men ganska lätt att räkna ut)...
Jag vet att @A.Edfalk har postat lite bilder och var väldigt nöjd med sitt i alla fall.Zealande har ju gummin till SMP annars!
https://www.zealande.com/en/79-for-omega
Kan tyvärr inte säga något om banden i sig då jag inte själv testat men vill minnas att någon i denna eller SMP-tråden körde gummi ifrån dem och var nöjd![]()
Widescreen
Hahaha...ja, banne mig!Widescreen![]()
Spännande klocka! Världens första analog/digital kronograf lanserad till OS i Montreal 1976 enl
Det är helt korrekt!Spännande klocka! Världens första analog/digital kronograf lanserad till OS i Montreal 1976 enl
https://en.wikipedia.org/wiki/Omega_Chrono-Quartz
Snygg och bekväm länk, men såklart synd på mikrojusteringen. Gäller att ha lite tur med halvlänkarna.Precis fått hem första Omegan, riktigt nöjd måste jag säga. Enda jag kan sakna är någon form av micro justering på länken.
![]()
Sån skulle man haft nu när man sitter hemma och jobbarNågon som sett denna sak?
![]()
![]()
![]()
Denna dök upp i mitt flöde. Hade jag haft plats/användning för den hade jag köpt den direkt!
Fasen vad gym denna var. Bär den behagligt på mesh?Denna provades i helgen!
Stor vill ha faktor när man är Bond fantast!
satt som gjuten på handleden!![]()
![]()
![]()
Inom en snar framtid behöver jag skicka in min SMP 2254.50 för service och tänkte göra så via en Omega AD i Kalmar (Björkegrens).
Att det kommer gå loss på ett antal lakan är jag på det klara med men är det någon som vet med säkerhet vilka åtgärder en helservice omfattar? Packningar byts, delar rengörs osv. men hur är det med länken? Min börjar få en del stretch så får även den en översyn?
Någon som har erfarenhet av Björkegrens?
Provade bara den i butik men satt jättebra.Fasen vad gym denna var. Bär den behagligt på mesh?