Du menar visare, va?Aqua Terra GMT med båda händerna återställda till Sverigetid efter utlandstjänst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar visare, va?Aqua Terra GMT med båda händerna återställda till Sverigetid efter utlandstjänst
Finns officiellt nu. Tillslut.När jag köpte min NTTD fick jag veta att omega kommer släppa nya band bla mesh. Har skrivit om det några sidor bakåt i tråden. Omega AD bör kunna kolla upp
Finns officiellt nu. Tillslut.
I bredderna 19-20-21. Och längderna S-M-L.
Ser precis ut som länken till NTTD. Men i stål.
Bara att beställa från valfri AD.
Kostar mindre än titanbandet. Således prisvärt.Najs! Har du koll på pris? (Så slipper jag ligga sömnlös till måndag?)
Nån i råden som sitter på en deville tresor av modernare snitt?
Sitter och fluktar casebacks var och varannan dag och börjar bli svårt sugen.
Hade varit kul att se någon livebild?
Var ett svar till Daniel_stOm du inte ska dyka med klockan så tycker jag inte du behöver oroa dig nämnvärt. Min Railmaster från 2004 (samma boett som AT) hade jag i tio år innan jag servade henne utan att göra ett enda trycktest däremellan. Klarade dusch och bad utan problem.
Grymt! Jag har hört rekommendationer om trycktest en gång om året. Jag duschar aldrig me klockan men badar me den på sommaren ibland bara och då e de mest simma och hoppa från nån låg brygga så inga stora påfrestningar alls.Om du inte ska dyka med klockan så tycker jag inte du behöver oroa dig nämnvärt. Min Railmaster från 2004 (samma boett som AT) hade jag i tio år innan jag servade henne utan att göra ett enda trycktest däremellan. Klarade dusch och bad utan problem.
Min lokala urmakare tyckte heller inte det var nödvändigt att byta packningarna när han servade min Seamaster Pro, men det tycker jag nog man kan kosta på när man liks gör allt annat. Ska man dyka är det ju en helt annan sak.Om du inte ska dyka med klockan så tycker jag inte du behöver oroa dig nämnvärt. Min Railmaster från 2004 (samma boett som AT) hade jag i tio år innan jag servade henne utan att göra ett enda trycktest däremellan. Klarade dusch och bad utan problem.
Å andra sidan kostar det typ en hundralapp och tar några minuter så är ju ingen jätteuppoffring för att få sova gott om natten.Grymt! Jag har hört rekommendationer om trycktest en gång om året. Jag duschar aldrig me klockan men badar me den på sommaren ibland bara och då e de mest simma och hoppa från nån låg brygga så inga stora påfrestningar alls.
de e de lätt värt, kan man ju passa på att kika på klockor samtidigtÅ andra sidan kostar det typ en hundralapp och tar några minuter så är ju ingen jätteuppoffring för att få sova gott om natten.
Jag gör det oftast inför sommaren på klockor jag tänkt bada med om de är äldre än några år
Jäklar vad stiligEn ny Omega landade idag, Seamaster Calypso från 1981.
Tack!Jäklar vad stilig
Riktigt bra! Owgm blir lätt om du kör den!En ny Omega landade idag, Seamaster Calypso från 1981.
Riktigt bra! Owgm blir lätt om du kör den!
Grym klocka och var hittar man en sådan bara så där. Stort GrattisEn ny Omega landade idag, Seamaster Calypso från 1981.
Tack! Jag hade tur, den är faktiskt köpt här på KS.Grym klocka och var hittar man en sådan bara så där. Stort Grattis
Villhöver en sånEn ny Omega landade idag, Seamaster Calypso från 1981.
Det gjorde jag med haha!Villhöver en sån
Villhöver en sån
Den väcker helt klart en ”vill ha” känsla!En ny Omega landade idag, Seamaster Calypso från 1981.