Man
Silver
Ja absolut. Och så finns det ju olika åsikter om den länken.Har man bara en klocka så kan jag förstå att man kanske inte bara vill bära den med gummi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut. Och så finns det ju olika åsikter om den länken.Har man bara en klocka så kan jag förstå att man kanske inte bara vill bära den med gummi.
+1Jag måste säga att om jag skulle köpa en sådan, skulle jag absolut köpt den bara på gummi. Hade valt antingen blått som på din bild, eller möjligen svart. Men den där länken skulle jag inte bry mig om. Har lite svårt för den. Det var en av anledningarna till att Planet Ocean lockade mig mer. Tycker din blå är grymt fin som den är.
Frågar man efter tips om vart man kan köpa länken så tänker jag att man vill ha den.Ja absolut. Och så finns det ju olika åsikter om den länken.
Inte helt orimlig tanke… men det är ju bra att det fortfarande är OK att uttrycka sin alldeles egna åsikt ändå.Frågar man efter tips om vart man kan köpa länken så tänker jag att man vill ha den.
Frågade om länk för att jag vill kunna variera. Gummit är snyggt och modernt, känns smidigare än länk som repas och blir ful efter ett tag om man inte är försiktigt. Båda har ju helt klart sina för och nackdelar
Tack bror. Köpt med bra 20% rabatt som blir svårare och svårare av AD.Riktigt bra köp!
Imponerande att lyckas förhandla fram den rabatten. Tips?Tack bror. Köpt med bra 20% rabatt som blir svårare och svårare av AD.
Min AD W. Kruk kör ett sådant poängprogram att för varje värde av de köpta zloty utan rabatt (så här köpte jag 3 av mina Rolexar förra året) får du ytterligare 10% bonus i poäng som du kan använda när du köper alla varumärken förutom Rolex och Patek Philippe. Du kan sedan sänka priset på dessa poäng med 20 % från priset i taggen.Imponerande att lyckas förhandla fram den rabatten. Tips?
Spännande upplägg, är det vanligt att man officiellt samlar poäng hos AD?Min AD W. Kruk kör ett sådant poängprogram att för varje värde av de köpta zloty utan rabatt (så här köpte jag 3 av mina Rolexar förra året) får du ytterligare 10% bonus i poäng som du kan använda när du köper alla varumärken förutom Rolex och Patek Philippe. Du kan sedan sänka priset på dessa poäng med 20 % från priset i taggen.
Standard AD erbjuder idag en rabatt på upp till 10 % på Omega med ett lojalitetskort.
Endast en AD i Polen har ett sådant program med poäng som du kan byta mot rabatter. Fram till november 2021 kunde du konvertera poängen till 30 % rabatt, men de sänkte den och nu är maxvärdet 20 %.Spännande upplägg, är det vanligt att man officiellt samlar poäng hos AD?
Något fint läder från Molequin kan den väl allt vara värd. Antingen mörkbrunt eller svart tror jag blir bästTips på strap till denna Omegas svar på Calatrava? Inget blankt iaf. Brunt läder med dubbla sömmar?
Antar att de tappat Omega eftersom de rear ut det som är i lager?Går absolut att få bra pris hos AD
Seamaster - Diver 300M 42mm
boberggrenur.com
Skulle gissa på att det har att göra med att Omega öppnar en egen butik på samma gata. Spännande utveckling!Antar att de tappat Omega eftersom de rear ut det som är i lager?
Säkert så. Bosse ska framöver inte sälja Omega troligtvis.Skulle gissa på att det har att göra med att Omega öppnar en egen butik på samma gata. Spännande utveckling!
Omega Seamaster 300m (den nya) eller Omega Speedmaster Moonwatch?
300m. Helt klart.Omega Seamaster 300m (den nya) eller Omega Speedmaster Moonwatch?
Hej,Såg att Bo Berggren höjde priserna under dagen efter att det kommenterades här om rean. Intressant om det var en ökad trafik till hemsidan som resulterade i prisjusteringen. Rabatten sänktes från 25% till 22% på en del av klockorna.