Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevlig! Vilken referens är det?
Du kan köpa den hos Bo Berggren Ur för mindre.Hej! Fick ner denna nya vita seamaster till 48tkr, bra pris? https://www.joyeriamarcos.com/produ...ver-300m-42-21030422004001/?_adin=11551547647
Snygg kombo som få. Har gjort en fuling och satt ett bor-band på min suverän för att jag gillar bandet så mycket.Panna 1964.
Detta utgångspris är lite överdrivet. Detta är inte Omegas AD?Du kan köpa den hos Bo Berggren Ur för mindre.
Seamaster – Diver 300M 42mm
boberggrenur.com
Jo de är det, men de kommer tyvärr att tappa Omega framöver…Detta utgångspris är lite överdrivet. Detta är inte Omegas AD?
Tjusig! Glöm inte ändra datumet.
Haha, my man! Bra att du sa det, missades helt.Tjusig! Glöm inte ändra datumet.
Fan va nice! Första på forumet? Har varit riktigt sugen på den men avskräckts lite av storleken, hur tycker du den bärs?Glad sommar! Väldigt nöjd med årets semesterdinka
Kan vara så, har faktiskt aldrig sett någon bära denna.Fan va nice! Första på forumet? Har varit riktigt sugen på den men avskräckts lite av storleken, hur tycker du den bärs?
Bra köp, sitter som en smäck Baksidan är ju mumma på den där modellen också!Har klurat lite på dressklocka ett tag då jag bara har sport-stål hittills. Hade noterat att Omega släppt en riktigt läcker 30-tals retro klocka nyligen. Så när BB hade 25% rabatt, kunde jag inte låta bli att slå till!
Var bra sugen på en Speedmaster också men detta fick bli min första Omega! Älskar tavlan och hur visarna skiftar i ljuset. När jag kommer hem till Hongkong ska jag prova med någon annan rem också, svart eller mörkare brunt läder tänker jag.
Ja den är ju till och med numrerad, en kul detalj! Man undrar hur många de kommer producera när det är en numrerad utgåva..Bra köp, sitter som en smäck Baksidan är ju mumma på den där modellen också!
Kan nog bli ett antal, likt Speedmaster FOIS som producerades under många år. Men helt klart en kul detalj att de är numrerade!Ja den är ju till och med numrerad, en kul detalj! Man undrar hur många de kommer producera när det är en numrerad utgåva..
Hörde häromdagen att Omega inte har några kvar utan de som finns nu är de som finns i butikernaKan nog bli ett antal, likt Speedmaster FOIS som producerades under många år. Men helt klart en kul detalj att de är numrerade!
Menar du FOIS eller CK859?Hörde häromdagen att Omega inte har några kvar utan de som finns nu är de som finns i butikerna