Willur
Silver
Tur man hade som klippte en speedy förra veckan då.Ja 15% istället... Men det gör SMP 7-8000 dyrare än förra veckan.
Inte samma rabatt dock. SMP är 7-8000 dyrare än förra veckan när polaren köpte sin SMP 300M.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur man hade som klippte en speedy förra veckan då.Ja 15% istället... Men det gör SMP 7-8000 dyrare än förra veckan.
Inte samma rabatt dock. SMP är 7-8000 dyrare än förra veckan när polaren köpte sin SMP 300M.
Ser att priset på vissa modeller höjts. Och att samma höjning gjorts på omegas hemsida.Ja 15% istället... Men det gör SMP 7-8000 dyrare än förra veckan.
Jag pratade med dem förra veckan och eftersökte en Omega som de ej hade i lager. De sa att de kunde beställa hem och erbjöd direkt 15% rabatt på ord.pris.Dom lär ju fortfarande erbjuda någon sorts rabatt..
De vill gå samma väg som Rolex. Det ska inte finnas några rabatter, det ska vara dålig tillgångFör info är det tydligen slutreat hos Bo Berggren ur... 25% som var förra veckan är kört. Typiskt när man precis bestämt sig men ville fundera över helgen. Suck.
Najs, det kanske inte är helt omöjligt dåJag pratade med dem förra veckan och eftersökte en Omega som de ej hade i lager. De sa att de kunde beställa hem och erbjöd direkt 15% rabatt på ord.pris.
Grymt fin. Dom har jag haft några st av i min tidPanna 1964.
Tror inte Omega kommer satsa på dålig tillgång/konstlad brist, men jag tror absolut att de kommer försöka se till att ÅF följer listpriser.De vill gå samma väg som Rolex. Det ska inte finnas några rabatter, det ska vara dålig tillgång
Klart det inte är. Det är ett Nato för 1800kr…Hej!
Är inne på att köpa ett Natoband från Omega men skulle vilja höra lite om det är värt 1800kr?
Jag har prövat lite andra Nato men är en sucker för Omegas egna. De samt tudors är det bästa jag testat mjuka o följsamma samt uppskatta jag OEM band om det är möjligt. Kostar en hel del. Dyker upp här på k&s runt tusenlappen. Borde kunna gå få lite rabatt på nytt oxå tänker jag.Hej!
Är inne på att köpa ett Natoband från Omega men skulle vilja höra lite om det är värt 1800kr?
För mig var det värt med ett nato från Omega. Det fullbordar upplevelsen!Hej!
Jag har inte testat Omegas nato, men jag gissar att man tvingar sig själv att känna sig nöjd när man inser att man betalade 1700kr extra för att få Omegas logga på bandet. Detta gäller ju många saker i klocksammanhang, men i detta fall känner jag att det har gått till överdrift.Hej!
Behöver också en AT!Omega duo
Klart värt pengarna med original.Hej!
Är inne på att köpa ett Natoband från Omega men skulle vilja höra lite om det är värt 1800k
Coolt, jag är suuugen. Var fanns denna för beskådning? (ser nära nog svart ut på bilderna )Är det någon annan som fått prova den gröna? Löjligt fin. Köpt direkt om det gick, nu var dessa sålda och bara visningex. Kö på ca 6mån. Både länk och det gröna gummit kan rekommenderas.
Dåligt ljus för foto i butiken, med mycket reflektion, så jag letade skuggor. Mörkgrön som absolut kan upplevas åt det svarta när det är dovt. Bredvid en svart är den omisskännlig grön.Coolt, jag är suuugen. Var fanns denna för beskådning? (ser nära nog svart ut på bilderna )
Lyxigt att få prova den. Var det hos svensk AD?Är det någon annan som fått prova den gröna? Löjligt fin. Köpt direkt om det gick, nu var dessa sålda och bara visningex. Kö på ca 6mån. Både länk och det gröna gummit kan rekommenderas.
Lyxigt att få prova en klocka?Lyxigt att få prova den. Var det hos svensk AD?
Ja, för en som väntar på att den lokala AD:n ska få in sitt visningsex. Jag antar jag är lättroad.Lyxigt att få prova en klocka?