• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Safirglas eller Hesalit?

• Safirglas

Röster: 371 53.8%
  • Hesalit

Röster: 318 46.2%

• Totala väljare
    689
20220705_170236.jpg

De vill gå samma väg som Rolex. Det ska inte finnas några rabatter, det ska vara dålig tillgång
Tror inte Omega kommer satsa på dålig tillgång/konstlad brist, men jag tror absolut att de kommer försöka se till att ÅF följer listpriser.
Har mycket svårt att tro att Omega kommer köra ett "om du är snäll får du stå på listan"-game.

Hej!
Är inne på att köpa ett Natoband från Omega men skulle vilja höra lite om det är värt 1800kr?
Jag har prövat lite andra Nato men är en sucker för Omegas egna. De samt tudors är det bästa jag testat mjuka o följsamma samt uppskatta jag OEM band om det är möjligt. Kostar en hel del. Dyker upp här på k&s runt tusenlappen. Borde kunna gå få lite rabatt på nytt oxå tänker jag.

Inspobilder.
57A5D771-B561-4DBC-8394-7314C5E8607F.jpeg

AF9E40A6-3884-4FD8-A7ED-05C63D2D4DD7.jpeg

Hej!
Är inne på att köpa ett Natoband från Omega men skulle vilja höra lite om det är värt 1800kr?
Jag har inte testat Omegas nato, men jag gissar att man tvingar sig själv att känna sig nöjd när man inser att man betalade 1700kr extra för att få Omegas logga på bandet. Detta gäller ju många saker i klocksammanhang, men i detta fall känner jag att det har gått till överdrift.

Tillbaka
Topp