Absolut bör du försöka prova. Du har ett färgval också, efter prov sorterade jag bort den blå och den svarta kvarstod (verkar inte ha kvar någon bild på den blå).Tack för bra svar! Har landat i att jag ska försöka prova en vid tillfälle, jag lutar åt att jag nog har något smala handleder för klockan iom att luggarna ser rätt mastiga ut. Men hoppas att så inte är fallet, för satan vad fin den är.
EDIT: Den undre är väl ändå blå? Skillnaden på index beror väl på olika ljus, lampor på första och fönster på andra?
Jag har som synes inte så små handleder men tänker att från länkens utformning och smalare clasp så bärs den ganska likt nya Speedy 3861 dvs funkar ändå fint på mindre handleder (16-16,5). En klar skillnad mot Speedy med 005-länk eller föregångaren SM300s länk.
EDIT 2: Vad jag också lite saknar från föregångaren är den icke-koniska kronan och lite kronskydd (samma med senaste AT). Diggar verkligen detta insert, "fauxtina" ihop med keramisk liquidmetal var ändå lite knepigt på föregångaren. Grym klocka som helhet det här när jag tänker efter
Senast ändrad: