Det är väl redan så med den gröna Seamastern?
Är inte det så mest med 321 och nya Snoopy?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl redan så med den gröna Seamastern?
Återkom om en AD tycker du ska bygga relation innan du får stå på lista. Att inte allt finns över disk är inte jättemärkligt med nya modeller.Det är väl redan så med den gröna Seamastern?
Dålig koll på den nyare gröna modellen. Är det svårt att få tag på hos AD?Nu verkar de börja dyka upp lite mer
Ok! Guld och grönt låter som en trevlig kombo Speedyn i grönt och guld är inte fel heller.Har inte kollat med min lokala men de hade inte den i Göteborg, en kompis kollade hos en AD i USA och de lyckades inte skaka fram en på 2v .. jag har inte bråttom egentligen, skulle vilja ha en i grönt med guld egentligen
Omg, det är min grail watch... Men 300k, det kommer jag nog aldrig att kunna ge för en klockaOk! Guld och grönt låter som en trevlig kombo Speedyn i grönt och guld är inte fel heller.
Nej det är lite väl mustigtOmg, det är min grail watch... Men 300k, det kommer jag nog aldrig att kunna ge för en klocka
Dålig koll på den nyare gröna modellen. Är det svårt att få tag på hos AD?
Ser riktigt trevlig ut!NK hade inne igår:
Haha nice, grattis!NK hade inne igår:
Använd gärna ”svara” så blir det enklare vem du citerarAntar att du köpte den igår, var det listpris, eller gick det att få rabatt?
Nejdå, provade endast. Frågade inte om priset heller.Willur, antar att du köpte den igår, var det listpris, eller gick det att få rabatt?
Finns ”From Seamaster to Seamaster”Har boken Moonwatch Only och är riktigt nöjd med den. Är det någon som känner till om det finns en liknande för Seamasters, dvs en bok dedikerad olika Seamaster referenser genom tiden? Har sökt utan större framgång... tänkte om någon här kan tipsa.
Tack! Har kikat lite på den, verkar vara lite svårt att få tag i bara. Ska göra ett lite mer seriöst försökFinns ”From Seamaster to Seamaster”
Vet inte så mycket om den dvs hur lik den är Moonwatch only men du kan läsa mer här:
From Seamaster to Seamaster: The First 70 Years - Full Book Review
Discover the Omega book "From Seamaster To Seamaster" with our review and learn whether this is the best coffee table book for you.bespokeunit.com
För ett år sedan fanns den inne i NKs klockhörna, till försäljning vad jag minns. Har dock för mig att den var rätt dyr, typ ett lax? Men jag kanske pratar i nattmössan nu...Tack! Har kikat lite på den, verkar vara lite svårt att få tag i bara. Ska göra ett lite mer seriöst försök
Aha ok, tack för tipset! Jo den verkar ligga mellan 1-2kFör ett år sedan fanns den inne i NKs klockhörna, till försäljning vad jag minns. Har dock för mig att den var rätt dyr, typ ett lax? Men jag kanske pratar i nattmössan nu...
Jag köpte min i museumshoppen fotografiska museet Sthlm tidigare i våras. Fanns ex kvar då iafAha ok, tack för tipset! Jo den verkar ligga mellan 1-2k
Toppen, tack! Bor i Malmö men kollar med både NK och Fotografiska museet, kanske de kan skicka. Nu hamnade en annan bok "omega book a journey through time" på radaren också efter lite googling...Jag köpte min i museumshoppen fotografiska museet Sthlm tidigare i våras. Fanns ex kvar då iaf
Jasså, Crime City.. Jag bor inte tillräckligt långt därifrånToppen, tack! Bor i Malmö men kollar med både NK och Fotografiska museet, kanske de kan skicka. Nu hamnade en annan bok "omega book a journey through time" på radaren också efter lite googling...
Kanonfin!! Tänk vad jag velade länge mellan en sån där och den blå. Det blev den blå till slut i mitt fall. Tyckte även den där du har såg grym ut på det där svart-orangea gummit! Till den blå finns tydligen inte motsvarande typ av original-gummi. När jag frågade om priset på det de hade som låg närmast, dvs kombinerat läder/gummi, fick jag lite av en chock. 8300kr. Även om det har ett viklåsspänne (som även det svart-orangea har), så kändes det som huggormspris. Blev annat fabrikat för ca 150kr istället..Har haft denna på armen sen i tisdags - dygnet runt. Funkar förvånansvärt bra. Hade den varit 3 millimeter tunnare och 50 gram lättare hade jag kanske inte ens haft nån annan klocka.. men det är ju lätt att säga eftersom det inte existerar en sådan PO.