Grym är den! Nu kan du börja använda Snoopy på riktigt!Armband mottaget. Det blir kul på kvällen.Det blir inget manuellt arbete. Jag glömde att jag tog med Snoopy till kassaskåpet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym är den! Nu kan du börja använda Snoopy på riktigt!Armband mottaget. Det blir kul på kvällen.Det blir inget manuellt arbete. Jag glömde att jag tog med Snoopy till kassaskåpet.
Grattis! Och bra pris. 9000 kr istället för 11500kr i Sverige.Armband mottaget. Det blir kul på kvällen.Det blir inget manuellt arbete. Jag glömde att jag tog med Snoopy till kassaskåpet.
9 000 kr är utgångspriset minus 50 % av W.Kruk Points = 4 500 kr.Grattis! Och bra pris. 9000 kr istället för 11500kr i Sverige.
Kommer börja köpa klockor i Polen . Billigare, säkert bättre service, och man kan kanske få en efter ett tag av väntan. Till skillnad från vissa butiker i sthlm.9 000 kr är utgångspriset minus 50 % av W.Kruk Points = 4 500 kr.
Poängprogrammet på W.Kruk har redan avslutats, och de gamla intjänade poängen kan bytas ut mot max 20% rabatt på klockor (förutom Rolex och PP) i ytterligare två år.Kommer börja köpa klockor i Polen . Billigare, säkert bättre service, och man kan kanske få en efter ett tag av väntan. Till skillnad från vissa butiker i sthlm.
Ploprofen är så jäkla läcker!! Önskar jag hade handlederna att kunna bära den!Svängde förbi Omega butiken idag!
Fin butik, trevlig och kunnig säljare ( Edvin).
Gillar också den! Blev lite sugenPloprofen är så jäkla läcker!! Önskar jag hade handlederna att kunna bära den!
Öppna upp baklocket. Där borde du hitta boettnummer, verknummer och serienummer.Hej! Kan någon hjälpa och säga vilken modell kan denna vara?
Jäkligt fin!Från imorse
Tackar . Årsklocka från 1970, inhandlad förra helgen, nyservad. Riktigt nöjd .Jäkligt fin!
Bilden på din klocka inspirerade mig att lägga in mina bilder även i Omegatråden. Riktigt fin
Helt OT men jag såg denna porslinsfigur idag och kom av någon anledning att tänka på dig .Speedmaster 321 och nyfiken hund.
så söt, men av öronen och benen att döma är det en fransk bulldogg en ras som är väldigt lik boston terriernHelt OT men jag såg denna porslinsfigur idag och kom av någon anledning att tänka på dig .
Nej, inte nödvändigtvis. Men, hur du känner med den på vet bara du själv. Magkänslan brukar ha rätt.Vad tror ni? Är denna för stor för mig?
Lite på gränsen om man utgår från den bildenVad tror ni? Är denna för stor för mig?
Tack. Det är så svårt att visualisera sig när armbanden är så stora/långa i butiken. När klockan sitter löst känns den väl stor.Nej, inte nödvändigtvis. Men, hur du känner med den på vet bara du själv. Magkänslan brukar ha rätt.
Personligen tycker jag att den funkar!