Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack ! Tycker att svart och guld gör sig riktigt bra på denna.Grymt snygg!
Håller helt med, tycker det är en riktigt lyckad tvåtonsmodell. Särskilt på gummit!Tack ! Tycker att svart och guld gör sig riktigt bra på denna.
Ser bekant ut
Fräck! Vad mäter den?En Oldie med nyinförskaffad mesh
Kul bekantskap! Vad är det för referens?Äntligen kom denna trevligheten fram! En mycket tun och minimalistisk, lite dressigare variant från tidigt 2000-tal. 34mm och väldigt lättburen för dem med tunna handleder. Skittrevlig i all sin enkelhet!
Boetten tycker jag visar starka likheter med tidiga Blancpain villeret modeller, speciellt luggarna. Inte så konstigt kanske mwd tanke på att JC Biver var djupt involverad på bägge sidorna.
125.0050Kul bekantskap! Vad är det för referens?
Fräck! Vad mäter den?
Jag tror inte det - den är repigare än min som jag hade på armen i tio år.Är denna opolerad tror ni? Tycker original borstningen finns kvar samt texten på låset är knivskarpt.
Jag skulle säga opolerad men är inte då jag inte är första ägare.
Opolerad säger jagÄr denna aldrig polerad tror ni? Tycker original borstningen finns kvar samt texten på låset är knivskarpt.
Jag skulle säga aldrig polerad men är inte då jag inte är första ägare.
Förra bilden såg så repig ut
Svenskt datum, coolt. Varför gör man inte det idag?Förra bilden såg så repig ut
Ingen aning, trevligt är det dockSvenskt datum, coolt. Varför gör man inte det idag?
Jag har svensk dagskiva på några gamla seikos och tycker det lite kul. Antar att det helt enkelt inte efterfrågas idag.Ingen aning, trevligt är det dock
Vad fick du ge för denna? Helvete vad cool!Snoopy gillar inte stark sol.